Gjest Edward Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Hvorfor er det så mange damer som kaller mannens kjønnsorgan for TISS?? Tiss handler om avfallstoffer/urin, og har overhodet ingenting med seksualitet å gjøre. Greit at unger sier tiss, men dere voksne kvinner må slutte med dette begrepet! Hva er årsaken til at dere bruker dette begrepet, når det er så mange andre navn? Dere må vel en gang bli voksne seksuelle vesener også oppi hodet?
Merneith Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Den dagen vi begynner å ha sex, så skal du få noe bestemmelsesrett i hva slags ord jeg bruker for for det mannlige kjønnsorganet. Innen den tid...så skjønner jeg ikke hva du har med min ordbruk å gjøre.
Gjest Edward Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Den dagen vi begynner å ha sex, så skal du få noe bestemmelsesrett i hva slags ord jeg bruker for for det mannlige kjønnsorganet. Innen den tid...så skjønner jeg ikke hva du har med min ordbruk å gjøre. ← Det sure svaret bærer preg av å være forfattet av ei som føler seg særdeles truffet...
Lilith Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Hvorfor er det så mange damer som kaller mannens kjønnsorgan for TISS?? Tiss handler om avfallstoffer/urin, og har overhodet ingenting med seksualitet å gjøre. ← Ne-ei ...? Men å kvitte seg med avfallsstoffer/urin er da også en penis' oppgave? Den er jo ikke ALLTID et seksuelt objekt? Jeg sier ikke 'tiss' i en seksuell situasjon ("Kom og pul meg med den digre tissen din" ), men kan godt bruke 'tiss' i en fullstendig ikke-seksuell situasjon - både om hans og min. Sue me
Gjest Edward Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Ne-ei ...? Men å kvitte seg med avfallsstoffer/urin er da også en penis' oppgave? Den er jo ikke ALLTID et seksuelt objekt? Jeg sier ikke 'tiss' i en seksuell situasjon ("Kom og pul meg med den digre tissen din" ), men kan godt bruke 'tiss' i en fullstendig ikke-seksuell situasjon - både om hans og min. Sue me ← Bruker din mann begrepet tiss om ditt kjønnsorgan noengang? Ikke det, nei.... see?
Lilith Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Bruker din mann begrepet tiss om ditt kjønnsorgan noengang? Ikke det, nei.... see? ← Ja, det gjør han faktisk
Gjest lillelou Skrevet 26. februar 2007 #9 Skrevet 26. februar 2007 tisstisstisstisstisstisstisstisstisstisstisstiss
Villemarie Skrevet 26. februar 2007 #11 Skrevet 26. februar 2007 Det heter kuk og fitte. Til nød penis og vagina/skjede dersom man skal være "formell". Folk som sier tiss om voksne kjønnsorganer til andre enn barn må jeg le litt av.
Gjest Edel-Mari Skrevet 26. februar 2007 #13 Skrevet 26. februar 2007 PIKK sier man. hold KUKEn for dere selv. det er så stygt å si KUK. hahaha
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 26. februar 2007 #14 Skrevet 26. februar 2007 Pikk og mus. men det er kanskje litt dialektbestemt også?
Villemarie Skrevet 26. februar 2007 #15 Skrevet 26. februar 2007 PIKK sier man. hold KUKEn for dere selv. det er så stygt å si KUK. hahaha ← Pikk er et blodharry ord. Og ikke spesielt opphissende. Pikk er et "tynt" ord uten tyngte. Det heter kuk. Ikke pikk. Ikke kukk. Og i alle fall ikke tiss.
Gjest DyneTryne Skrevet 26. februar 2007 #16 Skrevet 26. februar 2007 (endret) Ikke fortell meg hva jeg skal si og ikke si Innlegget er redigert. Mette - forumansvarlig Endret 26. februar 2007 av Mette
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2007 #17 Skrevet 26. februar 2007 TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS TISS
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 26. februar 2007 #18 Skrevet 26. februar 2007 Pff... Forloveden kaller den tissen sin! Ikke akkurat i sammenheng med sex, men ved andre anledninger...
Elle Melle Skrevet 26. februar 2007 #19 Skrevet 26. februar 2007 Men hvorfor må alle benevnelser enten være barnslige, overformelle eller vulgære? Det er bare ikke naturlig for meg å bruke verken k* eller p* eller f*, så hva skal man si da? Kom med et bedre alternativ (som man kan si høyt på jobben uten å drite seg ut), og jeg skal slutte å si tiss på dagen.
Gjest Edel-Mari Skrevet 26. februar 2007 #20 Skrevet 26. februar 2007 Pikk er et blodharry ord. Og ikke spesielt opphissende. Pikk er et "tynt" ord uten tyngte. Det heter kuk. Ikke pikk. Ikke kukk. Og i alle fall ikke tiss. ← hvor er du fra som sier KUK? haha. pikk er det mer snert i. men vi har alle forskjellig smak av ting. også i valg av kjønnsorganer. allikevel er KUk skikkelig stygt. da kan man vel neste stille opp i en tysk b-posnofilm og?? hehehehehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå