forelzka Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Noen som husker ostepopcorn? Tror det fantes i butikkhyllene en gang på 90-tallet. Det var popcorn med en slags pulve-cheddar-ost på. Sånn som det er på ostepop. Jeg er ikke så glad i snop til vanlig, men dette likte jeg Hvem produserte det? Jeg husker ikke. Lurte på å høre om de ikke kunne tenke seg å lage dette igjen....
Arkana Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Hvis du bor slik til at du kan dra på handletur til Sverige så har de det der, det kalles indian popcorn.
forelzka Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2007 Ååååhhh!!! Har en onkel i Sverige Skal høre om han kan sende en kartong
Arkana Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 *tar en titt i godteskapet* Ja, jeg har hamstret. Tenkte jeg bare skulle nevne at det er Estrella som lager dem.
forelzka Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2007 Er ikke Estrella et annet navn for en produsent i Norge? Tror jeg har hørt at det er Kims i Norge..... :klø:
Arkana Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Er ikke Estrella et annet navn for en produsent i Norge? Tror jeg har hørt at det er Kims i Norge..... :klø: ← Ja, pakkene til Estrella ser akkurat ut som Maarud sine, så jeg antar at det er det samme. Men i Sverige har de av en eller annen grunn bedre utvalg i smaker (eller kanskje man bare liker det man ikke har tilgang på til enhver tid...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå