Gå til innhold

Fullstendig glattbarbering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange damer som ribber alt håret på musa? Greit at dere stusser og steller håret der nede, men å ta alt er bare stygt!

Det visuelle betyr mye for menns tenningsmønster, og en helt barbert mus er faktisk avtennende. Mye penere med en velstelt trekant.

Fortsetter denne motetrenden så er det stor sjanse for at jeg ender opp som homofil...

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Det vil sikkert glede deg at denne trenden visstnok er på vei ut.

Skrevet

Nå har det seg slik at jeg iallefall ikke har sex med deg og da er det ikke deg jeg skal tenne!

Gjest =tentacle=
Skrevet
Hvorfor er det så mange damer som ribber alt håret på musa? Greit at dere stusser og steller håret der nede, men å ta alt er bare stygt!

Det visuelle betyr mye for menns tenningsmønster, og en helt barbert mus er faktisk avtennende. Mye penere med en velstelt trekant.

Fortsetter denne motetrenden så er det stor sjanse for at jeg ender opp som homofil...

For deg. Meningene der er delte.

Hvis det er det samme hvilket kjønnsorgan som er under bare det er hår oppå, skal du nok klare å bli fornøyd uansett :)

Skrevet
Nå har det seg slik at jeg iallefall ikke har sex med deg og da er det ikke deg jeg skal tenne!

Har du tenkt på at den mannen du etter alt å dømme prøver å tenne, er hekta på et underlivsutseendet som gir asossiasjoner til 9 år gamle jenter? Føles det bra?

Skrevet
Har du tenkt på at den mannen du etter alt å dømme prøver å tenne, er hekta på et underlivsutseendet som gir asossiasjoner til 9 år gamle jenter? Føles det bra?

Det er det dummeste jeg har hørt. For min del barberer jeg meg for mitt eget velvære, og det gjør min kjære også. Jeg liker at han har hår ellers på kroppen, men hår i maten: Nei takk.

Og ingen av oss tenner på jentunger/guttunger. :overrasket:

Skrevet (endret)

Er heldigvis flere ting som skiller en 9-årig jente og en 19/29/39/49-årig kvinne. Tror neppe småbarnsassosiasjonen er det som tenner her.

Endret av Lilith
Skrevet
Hvis det er det samme hvilket kjønnsorgan som er under bare det er hår oppå, skal du nok klare å bli fornøyd uansett :)

Det er jo litt synd at kvinner jeg liker, og som også liker meg, blir bortimot diskvalifisert når jeg ser deres underliv?

Skrevet

regner med at de fleste voksne menn klarer å se flere forskjeller på ett voksent kvinne kjønn og ett barns underliv en kun hårveksten.... for å være helt ærlig.

Skrevet
Det er jo litt synd at kvinner jeg liker, og som også liker meg, blir bortimot diskvalifisert når jeg ser deres underliv?

Hvis hvordan de ser ut nedentil er det absolutt viktigste når du skal innlede et forhold til en kvinne, er det kanskje like greit? De fleste av oss fokuserer gjerne på litt andre ting :)

Skrevet

Jeg tror Edward bare er veldig stolt over at han endelig har fått hår på snadden. :)

Skrevet

Nok en gang en slik håpløs generaliserings-tråd.

Smaken er som baken ikkesant? Folk liker forskjellige ting. Merkelig at noen folk ikke klarer å forstå sånt.. Forumtroll?

Skrevet (endret)

stakker deg!!! Vet ikke hvem det gir mest assosiasjoner til siden du i det hele tatt klarer å tenke så ekkelt

Endret av juliannae
Skrevet

Jeg har registrert at de helt glattbarberte damene er litt dummere i hu'et sitt enn de med en velstelt liten trekant.

Det er jo drøssevis av damer som har et underliv lik hun glattbarberte som runket Rune Rudberg. Greit å bli asossiert med Runes damer? :ler:

Skrevet
regner med at de fleste voksne menn klarer å se flere forskjeller på ett voksent kvinne kjønn og ett barns underliv en kun hårveksten.... for å være helt ærlig.

Jeg har faktisk store problemer og se hvem av dere er apen på bilde du aline har til venstre. :ler:

Skrevet
Jeg har faktisk store problemer og se hvem av dere er apen på bilde du aline har til venstre. :ler:

Kjenner du ikke igjen deg selv?

Skrevet

Beklager for den over, det var på ingen måte meningen og fornærme apen.

Skrevet

Ikke noe kult med masse hår da! Fitte med lite hår er opphissende og se på og det eneste som er aktuelt å slikke :tunge1:

Og jeg liker ikke småjenter altså!

Mann 28

Skrevet
Jeg har registrert at de helt glattbarberte damene er litt dummere i hu'et sitt enn de med en velstelt liten trekant.

Det er jo drøssevis av damer som har et underliv lik hun glattbarberte som runket Rune Rudberg. Greit å bli asossiert med Runes damer? :ler:

du prøver å¨provosere har jeg skjønt, men tror de fleste her bare synes du er dum

Skrevet

så det du faktisk da sier, er at iq sitter i kjønnshårene!! når man har kjønnshår, er man smart, når man barberer dem, blir man dum.

wow, det vil jo si at de klokeste damene i verden har totalt frittvoksende kjønnshår... og at dersom de barberte det, så ville di miste klokskapen sin i samme slengen som håret falt.

har du barbert deg nå igjen Edward *ser strengt på*

hvis du ser aper i avataren min, så må de nok være inni hodet ditt.

Noen ser rosa elefanter som flyr, andre ser aper. At du har problemer har jeg skjønt for lenge siden. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...