Gjest gjest akkurat nå Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Håper noen kan fortelle meg om et bra produkt. Har hatt et slags lite sår nå i mange måneder og tror nok det er fotsopp. Det gjør ikke vondt/har ikke skorpe men står litt ut liksom. Jeg trenger også et produkt for tåneglene mine. 3 av de er tykke og gule og vil ikke gå tilbake til normalen. Fint om jeg slipper å gå til fotpleier, er fattig student . Er ganske forfengelig så dette trekker meg litt ned
ashera Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Tykke og gule tånegler høres ut som neglsopp. Gå til legen og få en tablettkur (Lamisil). Er du student, har du kanskje gratis lege via samskipnaden din? Det andre kan være fotsopp. Kjøp salve, Lamisil eller Canesten. Dette får du på apoteket, koster ikke så mye. Hjelper det, er det sikkert fotsopp du har. Hjelper det ikke, er det antakelig ikke fotsopp.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Hvis man har neglsopp må man gå til lege og få resept på tabletter, ja, salver fungerer såvidt jeg vet ikke. Vet ikke om det andre er fotsopp, sopp pleier gjerne å gi rødt og flassende utslett med sprekker mellom tærne o.l, tror jeg. Men prøv en av de salvene som er nevnt, de er reseptfrie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå