siebaeo Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Ja, jeg lurer altså på hva dere mener med en håndfull når dere beskriver puppestørrelser. Er det at puppen passer når den "hviler" i en hånd? Eller er det at den fyller hånden når dere griper rundt hele puppen? Jeg føler selv at jeg er relativt beskjedent utstyrt med mine 70C. Når jeg griper puppen klarer jeg dekke stort sett alt med en hånd. Tyter selvfølgelig men "omkretsen" av hånden dekker omtrent omkretsen av puppen. Har jo ikke så veldig store hender da.. He he, dette er flisespikkeri men jeg har lurt på det mange ganger når denne godt innarbeidede "måleenheten" blir brukt.
Søtnos Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Kommer vel an på størrelsen på hånden da... Kom igjen gutter, nå må dere til med målebånd på hendene deres også
Gjest Gutt 25 Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 En "håndfull" er det 90% (kanskje mer selvom om man ALDRI innrømmer det på forum:p) vil ha når det gjelder størrelsen på puppene til jenter.. Jeg har hvertfall aldri hørt en gutt i "real life" sagt no annet en at han foretrekker store pupper ergo en håndfull.
siebaeo Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2007 Noe slikt kanskje? ← Au, forresten..
siebaeo Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2007 En "håndfull" er det 90% (kanskje mer selvom om man ALDRI innrømmer det på forum:p) vil ha når det gjelder størrelsen på puppene til jenter.. Jeg har hvertfall aldri hørt en gutt i "real life" sagt no annet en at han foretrekker store pupper ergo en håndfull. ← Vet ikke om jeg missforstår deg nå.. Du sier at du definerer en håndfull som store pupper? Yeee, da har jeg jo store pupper jo! Jeg har vel det man kan kalle "medium minus" tror jeg. Og dvs en knapp mannehånd.. Men nå sporer jeg av min egen tråd! Jeg lurte jo egentlig på hvordan dere målte. Dvs måten man holder når man beskriver det som en håndfull.
Gjest Bobcat Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 (endret) http://bildr.no/view/41310 Omtrent som dette vil jeg anta.. Endret 26. februar 2007 av Bobcat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå