Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter et program som kan konvertere VOB-filer til ulike mediaformater, og håper derfor det er noen som kan hjelpe meg. Jeg har forsøkt en fra Yasasoft ( http://www.vob-to-mpeg.com/ ). Den funker forsåvidt bra, men jeg synes den er noe dyr i forhold til det jeg skal bruke den til. Gratisversjonen er heller ikke i stand til å konvertere mer enn 1/3. Dersom noen har et tips, enten det er til Linux eller Windows, så hadde det vært fint. Jo billigere, jo bedre. Selvsagt helst gratis.

Hadde en versjon av konverteren til DivX som ble delt ut gratis i forbindelse med jubileumet deres for en tid tilbake, men har dessverre rotet bort både serial og installasjonsfiler :(

Og for ordens skyld: Ja, det er til backup av mine egne DVD-plater.

Videoannonse
Annonse
Gjest Maxagaze
Skrevet

Vet ikke om moddene liker sånt, men..

Hva med DVDx ?

Eller bare ta en titt på lista til doom9.org ? Du har vel sett det før, muligens.. ?

Har ikke erfaring med annet enn dvdshrink selv, og da for å ta "backup" av egne plater (dvs DVD --> DVDr-/DVDr+), ikke til hdd.

Skrevet
Vet ikke om moddene liker sånt, men..

Hva med DVDx ?

Eller bare ta en titt på lista til doom9.org ? Du har vel sett det før, muligens.. ?

Har ikke erfaring med annet enn dvdshrink selv, og da for å ta "backup" av egne plater (dvs DVD --> DVDr-/DVDr+), ikke til hdd.

Takker. Skal sjekke ut linkene du ga meg. Den lista du oppgav har jeg forsåvidt vært innom, men jeg skal selvsagt se litt nærmere i sømmene om den inneholder noen gullkorn.

DVD Shrink ratter og kjører her også. Grunnen til at jeg etterspurte denne typen programvare var at det blant annet er et par videoer som jeg har lyst til å lage egne klipp av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...