Snuppen Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Blir gaal..ser så mange med hårbånd..klarer ikke få det til jeg.. hvor kjøper dere hårbånd,og hvordan setter dere det opp? skal alt håret bak ørene og så hårbåndet på over ørene så ingenting er foran ved ansiktet eller hææ? ehhe noen som har bilde? link? tips?
GoldenGlow Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Bruker som regel små sjerf/tørkle jeg, som jeg "ruller/bretter" sammen. setter håret opp i hestehale, og knyter båndet/sjerfet ikke altfor stramt. Legger den på "toppen" av hodet, litt oppå ørene, og knyter den da under hestehalen sånn ca Ei venninne kjøpe nettopp et kjempe fint hårbånd på Paragon (tror jeg) i Oslo, det er kjempe fint! Ellers har jeg bare kjøpt når jeg har kommet over noen fine tilfeldig.. Bruker det ikke så veldig ofte.
Snuppen Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2007 Akkurat.hørtes lett ut når du forklarte:P men..så du har det over ørene..og på toppen av hodet..da synes det litt hår foran på hodet mot pannen da?
GoldenGlow Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Akkurat.hørtes lett ut når du forklarte:P men..så du har det over ørene..og på toppen av hodet..da synes det litt hår foran på hodet mot pannen da? ← Ja Må ha det litt over ørene (ca halve på meg tror jeg), og litt av håret syntes foran siden jeg legger den litt mot toppen av hodet liksom hehe, ikke så lett å forklare egentlig...
Rexina Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har aldri fått dte til jeg, for jeg har så glatt hår eller noe.. isteden jukser jeg ved å kjøpe en hårbøyle med skjerf limt på.. Dette ser naturlig og pent ut og kjøpes på HM, Glitter osv. Liker det, og er behagelig å ha på hodet (har på m eg i dag faktisk: Et som er lysegrått med mørkegrå prikker på, veldig søtt )
Snuppen Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2007 Det var veldig smart! kjøper en tynn svart hårbøyle eller noe liksom? hmm..får prøve begge tipsene;)
Gjest Keycha Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Vil anbefale et Puma hårbånd som jeg kjøpte i Bergen i helga. Det er rått. Veldig bredt, men ganske stramt så det holder seg der du plasserer det hele dagen. Setter håret opp i strikk litt over midten av hodet og legger båndet over den ytterste toppene av ørene. Hårbånd råkks
Rexina Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 Det var veldig smart! kjøper en tynn svart hårbøyle eller noe liksom? hmm..får prøve begge tipsene;) ← De som jge kjøpte var sånn da jeg kjøpte de da, men det går sikkert an å lage en selv
Rexina Skrevet 26. februar 2007 #9 Skrevet 26. februar 2007 Det var veldig smart! kjøper en tynn svart hårbøyle eller noe liksom? hmm..får prøve begge tipsene;) ← De som jeg kjøpte var sånn da jeg kjøpte de da, men det går sikkert an å lage en selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå