Gå til innhold

Får en mellomblødning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte på å hoppe over mensen med p-pillene. Jeg har aldri prøvd det før, men har en mistanke om at en lett kan få mellomblødninger i løpet av måneden for det? Eller er ikke det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har utsatt mentruasjonen med p-piller ved et par anledninger. Og fikk etter hva jeg husker noen små mellomblødninger. Husker jeg tenkte "Søren, nå får jeg mensen likevel...". Men det gjorde jeg jo da ikke ;)

Endret av Prinsesse på erten
Skrevet

Jeg kan fint ta to brett på rad, men begynner jeg på det tredje begynner jeg å blø med en gang. Mellomblødningene gir seg ikke før jeg tar en pillefri uke.

Mange som får mellombødninger av å hoppe over mensen, men også mange som ikke får. Du må nesten bare prøve deg frem.

Skrevet

Ok, takk for svar! Får vel prøve bare :)

Skrevet
Jeg kan fint ta to brett på rad, men begynner jeg på det tredje begynner jeg å blø med en gang. Mellomblødningene gir seg ikke før jeg tar en pillefri uke.

Mange som får mellombødninger av å hoppe over mensen, men også mange som ikke får. Du må nesten bare prøve deg frem.

Slik er det for meg også. To brett på rad går helt fint, men dersom jeg da begynner på ett tredje brett direkte kommer mellomblødningene. Jeg tar alltid to brett i slengen,pillefri uke, to brett i slengen osv osv.

Skrevet

Husk at du kun kan ta hele brett med monofasepiller. Piller med ulikt hormoninnhold er det et annet system i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...