Gå til innhold

Servietter med trykk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst tilå ha servietter med trykk til bryllupet, men finner bare fra utlandet og det koster ganske mye i porto. Er det noen som vet om man kan få tak i servietter med trykk i Norge eller Sverige?

Skrevet

www.noespesielt.no Jeg har bestilt noe prøver derfra, de ble tilsendt dagen etter jeg mailet dem.

Skrevet

Jeg har bestilt kaffeservietter på Ebay. Blei 15$ + 13$ i frakt for 100 stk, dvs ca 200 for 100! Har ikke fått dem enda, da... Men de skal i allefall ha navnene våre og bryllupsdato på seg.

Skrevet
Bryllups Butikken, Øvreslottsgt 17, 0157 Oslo www.bryllupsbutikken.no

Her har jeg bestilt mine rosa servietter med sølvtrykk  :)

Lurte bare på hva du gav per serviett??

Har nå vært inne på noe spesielt og bestilt prøver. men kostet 8-10 kr pr stk, er det dyrt eller??

og hvilke størrelse er vanlig på servietter?? Den vanlie butikk størrelsen eller middags servietter???

Skrevet

ja det er i danske kr, jeg skulle ha så mange at det ble 1,50 dkk per stk. ikke så gale det. mine kommer i løpet av uka. * glede seg*

Skrevet

Hvordan bretter eller legger dere disse serviettene på bordet? Tenker på at trykket må vises :sjenert:

Skrevet

Jeg skal ikke brette de av den grunn vi har koldtbord og ved bordet vil jeg ha pyntede sanghefter rullet med perletrå rundt.

Skrevet

Dette er den mest geniale serviett-siden jeg har sett til nå... masse forskjellige farger, design, skrifttyper osv. Har ikke bestilt derfra, men tror jeg skal det...

Skrevet

Jeg synes at stivede linservietter er det rette for en slik dag. Ikke papirservietter, verken med eller uten trykk.

Skrevet

Jeg synes at stivede linservietter er det rette for en slik dag. Ikke papirservietter, verken med eller uten trykk.

Tror jeg er enig med deg til middagen. Men kunne tenke meg å ha servietter med trykk til kaffe og kaker... :sjenert:

Skrevet

Har kun bestilt kaffeservietter + mulig det blir noe til frukten/aperitifen.

Skrevet

Decorium er rimligere enn bryllupsbutikken og noe spesielt. Fikk trykket nydelige middagsservietter der. På nettsidene deres ligger det kaffeservietter.

Link til Decorium

:kaffe:

• 1 år senere...
Skrevet

Hei har sett at de også har servietter med trykk inne på www.dku.no

de har med monogram og greier..kuult:-)

Skrevet

Hva er poenget med trykte servietter?

Folk bruker dem til å tørke seg rundt munnen med dem, og etterpå blir de mest sannsynlig krøllet sammen...

Skrevet
Hva er poenget med trykte servietter?

Folk bruker dem til å tørke seg rundt munnen med dem, og etterpå blir de mest sannsynlig krøllet sammen...

Tja.. Man beholder vel en eller to.. Kanskje gjestene også gjør det. Også ser det jo litt stilig ut. Men det er jo dyrt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...