Gjest Vidvandre Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Jeg har hatt samme epost adresse i over 6 år, og siden adressa er litt prega av at jeg lagte den som 14åring har jeg nå skifta til en mer saklig @gmail.com. I løpet av disse åra har også MSN lista mi fått merke tidens tann og blitt over 200 kontakter lang, og så mange venner har jeg rett og slett ikke, så den hadde vært greit å få rydda litt opp i. Derfor lurte jeg på om jeg kan ha gmail-adressa som messenger adresse også? I såfall hvordan gjøres det? Takk for svar :=
Malama Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Jeg har i alle fall en start.no adresse som msn-adresse, uten det minste problem. Bare åpna programmet, gikk gjennom sånn starte-opp-opplegg, merka av at jeg hadde en adresse, skrev inn hvilken det var, og vips, done.
Malama Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Jeg har i alle fall en start.no adresse som msn-adresse, uten det minste problem. Bare åpna programmet, gikk gjennom sånn starte-opp-opplegg, merka av at jeg hadde en adresse, skrev inn hvilken det var, og vips, done.
Gjest niomi Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Ja, jeg har gmail-adresse på MSN, itnå problem.
Gjest Vidvandre Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Flott Men jeg forsto ikke hva du mente med start-opp greiene, Malama; hvr går man inn for å starte opp? :klø: Er en del stund siden jeg har måttet gjøre dette, hehe.
Malama Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Vel, når du starter msn første gang, uten at der er registrert en konto, så går den gjennom en sånn der"registrer deg greie", og jeg krysser bare av at jeg har en konto (slik som jeg gjør når jeg har ny pc, og barte skal registrere den gamle kontoen på den) Litt usikker på hvordan du gjør det om du har en annen konto på, forsøker å bytte bruker kanskje?
Amanlis Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 Du må ha en passportkonto for å bruke andre mailkontoer enn hotmail på MSN. Registrer deg på linken så går det bra.
Gjest Vidvandre Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 Du må ha en passportkonto for å bruke andre mailkontoer enn hotmail på MSN. Registrer deg på linken så går det bra. ← Hurra, fikk det til! Tusen takk for hjelpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå