kitekatt Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 (endret) Hvilken liker dere best? Sliter ofte med at vippene klistrer seg sammen og at det blir klumper. Vil ha noe som gir godt volum, har greit lange vipper fra naturens side. Legger til: Har nå L'oreal Panoramic Curl, men den klumper og vippene klistrer seg sammen for mye. Endret 25. februar 2007 av kitekatt
Philippa Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Den fra Chanel skal jo være forlengende, så ettersom det er volum du ønsker er vel Hypnose best.
Gjest Deception Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Jeg ville valgt Inimitable. Jeg har akkurat åpnet en ny Hypnose, og er i full krig med den pga. klumping. Ikke så morsomt å måtte tørke bort all mascara på børsten for at den skal fungere halvveis.
Gjest gjesta Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Jeg er veldig fornøyd med den fra Chanel. Har for tiden tre ulike mascaraer og Chanel der den beste.
kitekatt Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2007 (endret) Knall! Nå hadde de fått inn Inimitable på SN igjen, sp jeg bestilte den. Jeg var på Colorline for et par uker siden og kjøpte med denne til en venninne, så da tok jeg likegreit den, også får hun den fra SN når den kommer (ser henne ikke på noen uker) Prøvde den på nå og den virket fin. Ville jo ikke prøve den før den var MIN liksom...men den brant godt i skuffen Endret 28. februar 2007 av kitekatt
chanell Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Var den mascaraen fra chanel fin kitekat? tenkte at jeg skulle kjøpe meg den neste gang. Men ser at ysl også skal komme med en ny mascara nå, det blir en del nytt som skal prøves fremover for oss make-up junkies, hehe.
kitekatt Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2007 Var den mascaraen fra chanel fin kitekat? tenkte at jeg skulle kjøpe meg den neste gang. Men ser at ysl også skal komme med en ny mascara nå, det blir en del nytt som skal prøves fremover for oss make-up junkies, hehe. ← Ja jeg likte den foreløpig, men nå tok jeg den på over en annen jeg hadde på meg fra imorges da Men den virket veldig fin. kladdet ikke, som er det største problemet jeg har med mascaraer. Ja gud...noe av det dyreste jeg har gjort, var å finne veien inn på denne siden hehe
Gjest Deception Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 (endret) Ja gud...noe av det dyreste jeg har gjort, var å finne veien inn på denne siden hehe ← Jeg regnet sammen hvor mye jeg har brukt på kosmetikk i februar, og fikk sjokk. Jeg trodde jeg ikke hadde kjøpt så mye. Nå er det kjøpestopp i en måned framover for min del, med unntak av påfyll av renseprodukter hvis de blir tomme før den tid. Everlong mascaraen fra YSL frister meg også, men i denne byen har jeg ikke sett noen som fører YSL. Det skal visstnok også være en gummibørste-mascara. *edit* Stavefeil. Endret 28. februar 2007 av Deception
chanell Skrevet 28. februar 2007 #9 Skrevet 28. februar 2007 Ja det samme sier jeg, får stadig vekk noe på listen over må ha ting. Men det er godt med nye ideer, og å høre om andre sine erfaringer.
kitekatt Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. februar 2007 (endret) Ja det samme sier jeg, får stadig vekk noe på listen over må ha ting. Men det er godt med nye ideer, og å høre om andre sine erfaringer. ← Det er det. Det var også gull verdt for min del da...jeg hadde virkelig ikke peiling. Brukte asan til å fjærne sminke med, nivea ansiktskrem og kun øyesminke. Thats it. Men fant ut at nå som jeg begynner å bli eldre og også har mer økonomisk mulighet, var det greit å finne ut av ting og tang. Og når jeg gjør ting, så gjør jeg det grundig *ler* Rett på det dyreste omtrent Men du verden, så inspirert man blir når man får har gjennomgått diverse hormonsvingninger og det det gjør med hud og hår (svangerskap, amming etc), samt at man rett og slett blir trøttere i trynet av å ha småbarn Er ikke bare å kline på hva som helst da lenger, nei...må sterkere lut til! Men nå skal jeg ikke kjøpe mer hudpleiegreier. Må få litt veiledning skjønner jeg og slutte å tulle og prøve ut (nå skal det sies at jeg ikke er ute etter å kjøpe alt jeg spør om her inne, da, det er mye nysgjerrighet bare). MEN - veeeeldig mange ting jeg ikke nødvendigvis hadde trengt har funnet veien hjem på baderomshylla fordi jeg blir fristet her inne Det skal jeg ikek legge skjul på. Endret 28. februar 2007 av kitekatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå