Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Ved spørsmål om antall partnere, teller dere kun med dem dere har hatt samleie med, eller tar dere med dem dere har sugd, runka eller blitt fingra av?
Smigul Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Vel personlig har jeg aldri og kommer aldri til å føre " regnskap " over mine seksualpartnere. Vil heller huske dem som individer hvor noen selvsagt var bedre enn andre. Men vist jeg først skulle telle, for det var jo det du spurte om, så ville jeg innkludert alle som jeg har hatt en seksuell kontakt med
Gjest niomi Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Nå har ikke jeg hatt seksuell omgang med noen jeg ikke har pult, så den problemstillingen slipper jeg. Men jeg mener at sex er mye mer enn puling, og ville telt med alle som jeg hadde klisset med kjønnsorganene med. Har ei venninne fra USA, og der hun vokste opp telte ikke BJ som sex.
Smigul Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Har ei venninne fra USA, og der hun vokste opp telte ikke BJ som sex. ← Nå fikk eg meg en god latter Kom til å tenke på en annen som definitivt ikke mente at BJ var sex. Bill Clinton
siebaeo Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Jeg har vel egentlig bare tatt med de jeg har hatt samleie med på lista. Men jeg har tenkt litt igjennom det og funnet ut at jeg burde vel tatt med de jeg har "fomlet" litt med og.. Meeen så kjenner jeg at jeg ikke har så lyst til å gjøre tiltak som kan øke antallet.. (den er ikke så lang og jeg vil helst holde den sånn..) Så jeg tror jeg holder meg til den opprinnelige konklusjonen.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Og hvor mange øker lista med om tafsing er med? Sikter til de to over
siebaeo Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 Og hvor mange øker lista med om tafsing er med? Sikter til de to over ← hm... nå må jeg tenke. To eller tre.. Men to av dem var veldig uskyldige da jeg var ganske ung. Får meg ikke helt til å kalle det sex. Den tredje er den jeg muligens burde ta med. Men det var fortsatt bare nyskjerrige hender på tur..
Laban Skrevet 26. februar 2007 #9 Skrevet 26. februar 2007 Har ei venninne fra USA, og der hun vokste opp telte ikke BJ som sex. ← Jeg teller heller ikke med andre enn jeg har hatt samleie med...
Gjest Eidyia Skrevet 26. februar 2007 #10 Skrevet 26. februar 2007 Jeg teller bare de jeg har hatt samleie med...
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2007 #11 Skrevet 26. februar 2007 Kommer nok an på hva det blir spurt om. Hadde sexpartner lenge før jeg hadde hatt samleie. Men nå jeg har det ganske greit der, alt fra kyssing til knulling er samme tall
Gjest Eir Skrevet 26. februar 2007 #12 Skrevet 26. februar 2007 Jeg teller de jeg har vært hatt samleie/rota med, og hvor vi har vært nakne sammen.
Gjest Gitte Skrevet 26. februar 2007 #13 Skrevet 26. februar 2007 Jeg "teller" kun de jeg har hatt samleie med.
Liskat Skrevet 27. februar 2007 #14 Skrevet 27. februar 2007 De der det føltes som om det var sex. Er ikke alltid fingring føles som sex, egentlig, mens det kan føles som sex andre ganger. Men skulle jeg inkludert de som har fingret meg uten at jeg definerte det som sex, så øker det bare med to.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2007 #15 Skrevet 27. februar 2007 Jeg teller bare de hvor samleiet varte lenger enn et minutt, for da blir lista halvert.
Gjest Gorgonzola Skrevet 27. februar 2007 #16 Skrevet 27. februar 2007 Startet med en oversikt i excel på nittitallet men etterhvert som åra har gått er jeg nå over i en SQL Database........ Egentlig så er antallet totalt uinteressant (med mindre du er 18, nyforelska, småbekymra og litt sjalu på din nye flamme), jeg for min del tar meg de virkelig gode sexopplevelsene som plusser i livet mitt og til eventuell inspirasjon (selv om jeg overhode ikke nevner det til min nåværende - det skulle tatt seg ut)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå