aimee Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Kjæresten er på jobb, og når han kommer hjem skal jeg på jobb.. Typisk! Er løpet kjørt, eller kan vi prøve i morgen? Eggløsning i dag ja.
Gjest Leiababe Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Har du testet positivt i dag, eller bare "merker" du at du har EL? Hvis du har testet positivt i dag, så kan du bare prøve i morgen
aimee Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2007 Nei, jeg har ikke testet meg. Men jeg har en veldig punktlig syklus, så jeg vet den er i dag. Betyr det uansett at vi kan prøve i morgen også?
Malama Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Jeg har vel lest at egget er "levedyktig" i et døgn (noen sier 12-24 timer), så dere kan vel prøve i morgen også ja. De beste dagene er jo 1-2 dager FØR el da, men det er i seneste laget å tenke på nå, men med en puntelig syklus (jeg antar du da VET når du har el, ikke bare antar det er 14 dge før mens?) kan jo denslags planlegges...
aimee Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2007 Joda, jeg vet ganske nøyaktig når EL kommer At egget er "brukbart" i nesten et døgn, var jo nyttig å lære. Takk! Å, så mye å lære for tida
liv Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 (og så sies det at det er større sjanse for å få gutt etter eggløsningen har skjedd for guttecellene svømmer raskest men dør fortest)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå