Wonders Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Hei jenter, jeg skal ut å handle i morgen. Er ikke helt sikker på str, hun er nok litt stor er jeg redd. Kvinnen trenger badedrakt til rehab i basseng, og en morgenkåpe. Noen konkrete butikker? Helst Oslo sentrum. Er litt kjip årstid å trenge dette på , jeg vet.
abelille Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Flere butikker har begynt å få inn badetøy nå, og tykke gode morgenkåper har de også enda. Sist jeg skulle ha badedrakt kjøpte jeg på Lindex (riktig nok mamma-badedrakt), den var i størrelse 46. Det var i desember, så de har hele året vil jeg tro.
MiniMjau Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Synes å innbille meg at det er en badedraktbutikk/bikini-butikk på Steen og Strøm ved Karl Johan? Ellers så er det et par stykker ved Majorstukrysset, bare gå oppover kirkeveien i retning nrk-huset, så finner du de lett. Hvorfor vet jeg dette her? :-D
Wonders Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2007 du er observant tenker jeg. Takk takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå