Gå til innhold

SF/Fantasy-blad

Crazee

Anbefalte innlegg

Som enkelte kanskje har fått med seg, så er eg glad i å lesa Science Fiction og Fantasy. Ikkje berre bøker, men blad òg - og då lurer eg: Kva blad er det råd å få kjøpt? Kva kan anbefalast?

Sjølv abonnerer eg på Fantasy & Science Fiction og kjøper Realms of Fantasy. Massevis av noveller (både kort~ og lang~) og absolutt å anbefala.

SFX kjøper eg av og til, men ikkje heilt min smak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, Crazee, min kjære sci-fi og fantasy våpenbroder!

Hvis du er heldig, kan du på bruktmarkedet komme over noen av de gamle Asimov-magasinene.

Forøvrig kan du ta en kikk på "Heavy Metal", hvilket er sci-fi og fantasy i tegneserieform, og når man først er inne på det, tror jeg, all den tid du enda ikke er "åpnet" i tegneserieverdenen, at du kunne ha hatt godt av å ta deg en tur inn på "Outland" i Stavanger....der har de en del snadder. Jeg tror jeg har sett en del magasiner der, men jeg har egentlig ikke sett etter dem......hver gang jeg er innom, blir det til at jeg står med store våte øyne og kikker på alle tegneseriene de har der.

Det står en ivrig og trivelig trønder der nede, som er nokså innvidd i forskjellige ting, og jeg tror at du kan få opplysninger om flere magasiner fra ham - han har peiling.

Forøvrig beordres du til å gå til innkjøp av alt du kan finne av "Sandman"-serien, tatt i penn av Neil Gaiman.

:lol:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Heavy Metal kommer ut en gang i måneden, eller annenhver måned.

En velutstyrt Narvesen-kiosk vil nok etter alt og dømme ha det........

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, tidsskrifter har jeg ikke så mye peiling på. Kjenner til bare de to som du allerede abbonerer på.

Når du skrev blad, tenkte jeg tegneserier jeg. Så det kjenner jeg jo til. Men jeg leser mest fantasytegneserier jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...