Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter noe nytt til håret. Har i det siste bare brukt hårskum og/eller spray, men er ikke helt fornøyd med det, da håret mitt "frizzler" seg på toppen (masse små hårstrå som står rett opp!), og at skum og spray ikke holder en lang skoledag.

Har tidligere brukt ulike typer shapere/wax/fudge, og vært fornøyd med noen av disse(kommer ikke på hvilke type, men husker jeg var veldig fornøyd med en slags shaper fra Renati).

Noen som skjønner hva jeg mener? Og noen som kan komme med anbefalinger? Helst noe jeg kan kjøpe over nett.

Trenger at håret får litt volum og løft!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen anbefalinger?

Visakortet brenner på innerlommen....... ;)

Skrevet (endret)
Er på jakt etter noe nytt til håret. Har i det siste bare brukt hårskum og/eller spray, men er ikke helt fornøyd med det, da håret mitt "frizzler" seg på toppen (masse små hårstrå som står rett opp!), og at skum og spray ikke holder en lang skoledag.

Har tidligere brukt ulike typer shapere/wax/fudge, og vært fornøyd med noen av disse(kommer ikke på hvilke type, men husker jeg var veldig fornøyd med en slags shaper fra Renati).

Noen som skjønner hva jeg mener? Og noen som kan komme med anbefalinger? Helst noe jeg kan kjøpe over nett.

Trenger at håret får litt volum og løft!!

Hmmm....for dette frizzet oppå hodet vil jeg anbefale Redken smooth down heat glide (ihvertfall hvis du føhner håret) For volum hjelper jo skum og å føhne opp ned litt eller å tuppere forsiktig inn mot roten og spraye med en spray som IKKE blir for stiv (ikke pent med stivt inn mot hodebunnen, da ser håret fort skittent ut). Vet ikke om noe annet, slet med det samme som deg ;) Min erfaring er at Volumshampooer og preparater kun hjelper til en viss grad, hvis håret er langt og litt tungt. Du kan ha hva du vil av volumgreier i det, men pga tyngde vil det fortsatt falle ned. Så det blir jo da stylingprodukter som kan hjelpe noe. For all del, bruk volumshampooer det kan jo hjelpe noe, men mener bare å si at det vil nok neppe være noen mirakelkur ;)

Endret av kitekatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...