Gjest TS Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Jeg har holdt på med en gutt i 1,5mnd nå, og har etterhvert fått følelser for han.. Vi har snakket om at det kanskje kan bli noe mer, men jeg vil vente siden jeg nylig kom ut av et samboerforhold og ikke føler meg klar for noe mer helt enda.. Han vil veldig gjerne at det skal bli noe mer.. Forleden dag sa han at han måtte snakke med meg.. Han skulle kanskje bli pappa i mai Det sto mellom han og en annen, og hun hadde sagt at hun gikk på pillen.. Han føler seg såklart lurt, men har alikevel tenkt å stille opp om han er faren. Han besøker henne jevnlig for å se utviklingen osv. Bra han stiller opp, men jeg liker ikke tanken på "mine, dine og våre unger".. Liker ikke å leve i uvisshet om han er pappa til barnet eller ikke.. Vet ikke hva jeg skal gjøre :/ jeg er enda ung, og det er mange fisker i havet, men ja..
Nabodama Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Jeg ville gått videre uten ham. Du har nettopp kommet ut av et forhold, og er ikke klar for noe mer enda, som du selv sier. I tillegg blir det jo litt ekstra med et barn som blir født osv. Nei, kos deg med å være singel en stund, ikke hopp inn i noe med en gang, men "finn deg selv".
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 "Kanskje bli pappa i mai!" Å ja! sats på han! Kanskje du blir voksen i mai samtidig som han blir "Pappa"! Hvem vet! Dette tegner jo til å bli noe eksepsjonelt uansett hvordan du velger å se på det! <<<<<<<<<<<doh!!!!!q
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Dersom du tror du kan gå videre uten å angre så er kansje er det kansje det beste. Viss ikkje (som kansje er mest sannsynelig, siden du ikke alt har droppet han), kva med å prøve å snakke med han? Fortelle at du synest det er vanskelig at han kansje blir pappa? Roe litt ned til dere vet kansje? Eller i alle fall roe ned til du har rukket å komme over det størte sjokket du nettopp har fått... kansje du ser annerledes på at han kansje blir pappa når du bare blir litt vant til tanken.
Gjest Luci Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Hadde ventet med å avslutte til jeg visste sikkert om han skulle bli pappa. Men om det er tilfellet hadde jeg vert kjempeskeptisk. Om han er noelunde oppegående vil hans førsteprioritet resten av livet være det barnet. Jeg hadde iallefall ikke taklet å måtte jenke meg for ungen å mora i ett og alt. De fleste fortjener bedre enn det.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Takker for svar Får jo ikke vite før i Mai når ungen kommer hvem som er faren, så vil ikke vente til da med å bestemme meg. Hadde en lang samtale med han idag, og tror jeg bare skal la det gå en ukes tid uten å være med hanfør jeg bestemmer meg for hva jeg vil. Har fordøyd det litt til da Har ikke tenkt å hoppe rett i det, siden jeg ikke er klar for noe seriøst enda, men bare ta tiden til nytte og bli enda bedre kjent med han. Han er oppegående, noe moren til barnet tydligvis ikke er, hun var bare ute etter å bli gravid. Skal ikke være lett dette. Synd man ikke kan styre følelser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå