Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har bodd i Bergen i snart 3 år, men enda ikke funnet en butikk som selger klær jeg liker.

Har jo forstått at det må finnes, bare jeg ikke har funnet den. Derfor ender jeg opp med å kjøpe all klær når jeg er på ferier hjemme i Trondheim.

Har innsett at min store svakhet er at jeg MÅ ha merkeklær, slik har det alltid vært - og det kommer nok ikke til å forandre seg.

De butikkene jeg vet om i Bergen er Vinci og René, med disse føler jeg appelerer til langt eldre kunder, og passer bedre til min mor - enn meg. Har i alle fall ikke funnet noe særlig av klær her inne.

Ellers har vi jo Companys, men har heller ikke her funnet noe som faller i smak - rett og slett ikke min stil .

Noen som et om noen opplagte butikker jeg ikke har fått med meg?

Butikken må gjerne ha merker som Dolce & Gabbana, Armani, Hugo, Splendid, Custo, DAY, o.l.

Og som sagt ungdommelig stil, til jente på 23 ;)

Endret av Scully
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan forhøre deg litt i de butikkene du handler i når du er i Trondheìm. Kanskje de kjenner til noen i Bergen?

Skrevet

Gjort det, men lite å hente der desverre. Men takk for tipset :)

Skrevet

Har bare vært i Bergen ett par ganger, men var en der som hadde Prada, Armani, Mulberry, RL ol. Mulig det var den Vinci eller hva du kalte den.

Fant en jeansbutikk ved torget som hadde R & R og D & G (tviler på at du finner Dolce Gabbana noe sted der nede.....)

Ellers så får du høre med de som bor der... Eller shoppe på nett. Synes det er rart om Tr. heim er bedere shopping by enn Bergen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...