Gjest ung24 Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Ser mye sinne pga kvinner som legger seg etter opptatte menn.. Forståelig, det. MEN; etter mye jobb har jeg klart å løsrive meg fra forelskelsen jeg hadde i en opptatt mann. og kollega. Derimot tror jeg Han har problemer - han legger ann på meg og er det jeg må si å være den absolutt beste mannen jeg noen gang har truffet - veldig beskyttende osv. Men det hender det kommer kommentarer om at ting kanskje ikke er helt topp i forholdet - Har dere som er så sinte tenkt på at det kanskje ikke er den "andre kvinnen" som her heksa?! Personlig blir jeg en smule brydd når han tydelig får problemer når jeg treffer de begge sammen.... Men, dama hans er hyggelig hun - så det er som oftest da bare hun og jeg som prater. Likevel må jeg vel anta at hun ikke liker meg?? Og hva kan man gjøre i denne situasjonen ? Nå får jeg vel høre masse stygt fra dere, men vil bare understreke at det ikke alltid er Den Andre kvinnen som er stygg!
Gjest Frøken Titt Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 (endret) Ser mye sinne pga kvinner som legger seg etter opptatte menn.. Forståelig, det. MEN; etter mye jobb har jeg klart å løsrive meg fra forelskelsen jeg hadde i en opptatt mann. og kollega. Derimot tror jeg Han har problemer - han legger ann på meg og er det jeg må si å være den absolutt beste mannen jeg noen gang har truffet - veldig beskyttende osv. Men det hender det kommer kommentarer om at ting kanskje ikke er helt topp i forholdet - Har dere som er så sinte tenkt på at det kanskje ikke er den "andre kvinnen" som her heksa?! Personlig blir jeg en smule brydd når han tydelig får problemer når jeg treffer de begge sammen.... Men, dama hans er hyggelig hun - så det er som oftest da bare hun og jeg som prater. Likevel må jeg vel anta at hun ikke liker meg?? Og hva kan man gjøre i denne situasjonen ? Nå får jeg vel høre masse stygt fra dere, men vil bare understreke at det ikke alltid er Den Andre kvinnen som er stygg! ← En ting: Hvordan kan han være den beste mannen så lenge han legger an på deg i mens han har dame? Jeg kunnet ikke hate "den andre kvinnen" uansett, men hadde lurt litt på moralen hennes hvis hun flørtet eller gjorde andre ting med en opptatt mann. Selvfølgelig har ikke den andre kvinnen all skylda, men hvis hun er klar over at han har et forhold mener jeg at hun har et ansvar for sine "medsøstre". Et ansvar i å ikke rote seg borti han, nettopp fordi han er opptatt. Hvis han har problemer som du sier... vel, send han til en psykolog og la h*n hjelpe han da. tviler ikke på at han har problemer heller i forholdet, så å foreslå en time hos en samlivsekspert hadde kanskje vært bedre enn å rote med han f.eks? Og hvordan vet du at dama hans ikke liker deg egentlig? Hva slags problemer får han mener du? Endret 25. februar 2007 av Frøken Titt
Gjest Gjest_bård_* Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Tror de færreste hater den andre kvinnen, hvis hun bare er en tilfeldig kvinne som han er forelsket i. Det er nok mange som misliker denne kvinnen, men er det noe rart? Hvem vil vel at partneren skal være forelsket i noen andre??? Derimot. Om den andre kvinnen aktivt flørter og prøver seg på en opptatt mann, ja DA er det ikke så rart om man "hater" den andre kvinnen. Det er kjempestor forskjell på disse to kvinnene.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 "Tror de færreste hater den andre kvinnen, hvis hun bare er en tilfeldig kvinne som han er forelsket i. Det er nok mange som misliker denne kvinnen, men er det noe rart? Hvem vil vel at partneren skal være forelsket i noen andre??? Derimot. Om den andre kvinnen aktivt flørter og prøver seg på en opptatt mann, ja DA er det ikke så rart om man "hater" den andre kvinnen. Det er kjempestor forskjell på disse to kvinnene." Dersom hun er en tilfeldig kvinne han har forelsket seg i......! Hvor henter dere inspirasjonen i svaralternativet dere kommer med? Har han kastet en terning og bestemt seg for at kvinne nummer "fem" som krysser hans sti er den han skal forelske seg i? KuuuuuuuuuuuuuuuuuuMøk! En kvinne som innleder et forhold til en mann som har samboer er per definisjon dum! Må jeg forklare hvorfor? Da vil jeg fremstille deg eller andre som bestrider dette som like dumme! Ingen blir lykkelige av å oppføre seg dumt!
venus* Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Dersom hun er en tilfeldig kvinne han har forelsket seg i......! Hvor henter dere inspirasjonen i svaralternativet dere kommer med? Har han kastet en terning og bestemt seg for at kvinne nummer "fem" som krysser hans sti er den han skal forelske seg i? KuuuuuuuuuuuuuuuuuuMøk! ← Tror du ikke menn blir forelsket i kvinner som ikke flørter med dem...? Trenger ikke å kaste terning for å bli forelsket i noen man treffer på jobb, eller trening, eller på gata for den saks skyld. Uten at disse personene legger seg etter en.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Dersom du ikke flørter med dem kan du vel ikke betegnes som den "andre kvinnen" eller? du forstår hvor jeg vil hen?
venus* Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 Dersom du ikke flørter med dem kan du vel ikke betegnes som den "andre kvinnen" eller? du forstår hvor jeg vil hen? ← Tja, jeg vet ikke helt. Hva som oppfattes som flørt varierer fra person til person. Om jeg blir forelsket i noen fra kontoret, så er det ikke umulig at jeg tolker smilene hans som flørting, selv om det fra hans side er helt uskyldig. Og det er sikkert enda vanskeligere å tolke signaler fra en kvinne hvis man vet at ens partner er forelsket i henne...
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 "Tja, jeg vet ikke helt." Du stiller et spørsmål og når du får svar på det parerer du med lite innhold! Her har du problemet! Du og veldig mange av dine medsøstere har ikke reflektert over hva det er dere spør om i utgangspunktet! "Kvinner er det sterke kjønn"! Igjen... KuuuuuuuuuuuuuMøk! Legg fra deg barbiedukken så kan vi kanskje snakke sammen som voksne individer!
venus* Skrevet 25. februar 2007 #9 Skrevet 25. februar 2007 Denne diskusjonen foregår nok på et nivå som jeg ikke klarer å forstå.
Gjest Edel-Mari Skrevet 25. februar 2007 #10 Skrevet 25. februar 2007 åhh nei slike diskusjoner ja. jeg er den andre kvinnen. har meg ingenting i mot å være den andre kvinnen. det tenner meg litt. og det er deilig å ha sex med en som jeg vet er opptatt men som ligger og begjærer meg og ikke henne da. kall det kanskje en "fetish". jeg dyrker det nesten. og hat meg gjerne for det men hvis han velger det har jeg ikke noe ansvar. da får hans dame heller ta ett oppgjør med han.
Kykkelikokos Skrevet 25. februar 2007 #11 Skrevet 25. februar 2007 åhh nei slike diskusjoner ja. jeg er den andre kvinnen. har meg ingenting i mot å være den andre kvinnen. det tenner meg litt. og det er deilig å ha sex med en som jeg vet er opptatt men som ligger og begjærer meg og ikke henne da. kall det kanskje en "fetish". jeg dyrker det nesten. og hat meg gjerne for det men hvis han velger det har jeg ikke noe ansvar. da får hans dame heller ta ett oppgjør med han. ← Dette er ikke ment som et angre på deg, men om jeg var deg, ville jeg rett og slett følt meg elendig i stedet for tent. Hvorfor? Fordi jeg hadde visst at jeg bare ble brukt, mens hun hjemme fikk all kjærigheten. Du er bare en kropp for han, og så lenge han blir hos henne, så velger han faktisk henne fremfor deg. Du er bare et tidsfordriv for ham, og kan brukes fordi du selv stiller deg til disposisjon for en drittsekk.
Dalila Skrevet 25. februar 2007 #12 Skrevet 25. februar 2007 hun hjemme fikk all kjærigheten. ← Veeeeel, er vel ikke det jeg kaller kjærlighet da...
Nabodama Skrevet 25. februar 2007 #13 Skrevet 25. februar 2007 åhh nei slike diskusjoner ja. jeg er den andre kvinnen. har meg ingenting i mot å være den andre kvinnen. det tenner meg litt. og det er deilig å ha sex med en som jeg vet er opptatt men som ligger og begjærer meg og ikke henne da. kall det kanskje en "fetish". jeg dyrker det nesten. og hat meg gjerne for det men hvis han velger det har jeg ikke noe ansvar. da får hans dame heller ta ett oppgjør med han. ← Kanskje du blander sammen fetish med dårlig selvtillit? Og jo, du har et moralsk ansvar.
Liskat Skrevet 25. februar 2007 #14 Skrevet 25. februar 2007 Jeg hater å være den andre kvinnen. Det gir meg en følelse av at jeg er god nok til å være et sexobjekt, en elskerinne, men ikke god nok til å bli elsket som kjæreste. Og den følelsen liker jeg ikke. Men jeg er enig i at man ikke alltid bør hate den 'andre', med mindre denne bevisst legger seg etter typen din selv om hun vet han er opptatt. Men uansett er det kjæresten som bør få den største støyten siden det er han som svikter, ikke den 'andre'. Jeg har vært den 'andre' tre ganger som jeg vet om bare det siste året. Jeg ble angrepet gjennom sms av en vilt fremmed jente flere måneder etter at jeg hadde hatt noe på gang med en kar. Men hun måtte gi seg når jeg fikk henne til å skjønne at han hadde sagt både til meg og andre felles bekjente at han var singel den gangen, så siden jeg ikke er tankeleser så kunne ikke jeg vite at han allerede hadde dame. Det verste med det hele er at hun beholdt han, selv om hun vet han er notorisk utro, hun er sjalu, og de krangler hele tiden (og han presterer stadig å hylle meg som drømmedama når han er på fylla). De to andre som var utro med meg fortalte selv at de hadde dame i etterkant, han ene fortalte det til dama og (omtrent samtidig som han fortalte meg om henne), og det bare noen dager før jeg traff henne...
Gjest Edel-Mari Skrevet 25. februar 2007 #15 Skrevet 25. februar 2007 Dette er ikke ment som et angre på deg, men om jeg var deg, ville jeg rett og slett følt meg elendig i stedet for tent. Hvorfor? Fordi jeg hadde visst at jeg bare ble brukt, mens hun hjemme fikk all kjærigheten. Du er bare en kropp for han, og så lenge han blir hos henne, så velger han faktisk henne fremfor deg. Du er bare et tidsfordriv for ham, og kan brukes fordi du selv stiller deg til disposisjon for en drittsekk. ← tviler. det er noe han ikke får fra henne som han får fra meg og som fortsatt gjør at han kommer tilbake til meg er det ikke? dette er en veldig typisk tankegang fra oss damer egentlig. ja. han velger henne fremfor meg men allikevel så er det noe jeg gir han som hun ikke klarer å gi. jeg ser mer begjær i disse mennene enn at de bare tar meg som kropp etc. kanskje jeg er et tidsfordriv men det finnes da så mange menn.
Gjest Edel-Mari Skrevet 25. februar 2007 #16 Skrevet 25. februar 2007 Kanskje du blander sammen fetish med dårlig selvtillit? Og jo, du har et moralsk ansvar. ← moralsk ansvar? i såfall hva da? fordi HAN velger å gjøre noe galt i HANS forhold? hva har jeg med dette forholdet å gjøre. jeg kjenner jo ikke denne dama(ene). har ikke dårlig selvtillit nei. jeg er singel og nyter min "fetish". den dagen jeg får en kjæreste slutter jeg jo, men dette fungerer bra for meg nå. selvtilliten kunne ikke ha vært bedre. mye av grunnen kan være at jeg vet hvor mye og hvor bra jeg gir i senga i forhold til "den andre". for hun kan umulig gi han noe på det seksuelle plan og da vet jo alle at forholdet deres går i vasken uansett en dag.
Kykkelikokos Skrevet 26. februar 2007 #17 Skrevet 26. februar 2007 tviler. det er noe han ikke får fra henne som han får fra meg og som fortsatt gjør at han kommer tilbake til meg er det ikke? dette er en veldig typisk tankegang fra oss damer egentlig. ja. han velger henne fremfor meg men allikevel så er det noe jeg gir han som hun ikke klarer å gi. jeg ser mer begjær i disse mennene enn at de bare tar meg som kropp etc. kanskje jeg er et tidsfordriv men det finnes da så mange menn. ← Kroppen din. Han bruker deg som et objekt.
Gjest Blondie65 Skrevet 26. februar 2007 #18 Skrevet 26. februar 2007 I de få unntakene der jenter legger seg etter menn som er opptatt så forstår jeg at man kan "hate" den andre kvinnen. Men min erfaring er at det er MENNENE som legger seg etter jentene - de er rett og slett ute etter å ha seg noe på si. For å kapre seg en elskerinne blir man møtt med et passe stort sett med løgner, alt fra at han er singe, at det er et åpent forhold, at hun ikke bryr seg - etc. Disse mennene er stort sett ute etter uforpliktende sex. Min erfaring med dette er at det forventes at man nærmest sitter ved telefonen og forventer at hans kongelige høyhet har en time å avse. Å stille krav til at det skal skje så ofte eller at han i det minste kan ta en telefon av og til, ja se det da ble elskerinnen straks for brysom. Og så er det de lange foredragene om hvor sjelden det blir noe på han der hjemme ... Når du ber de ta ansvaret for sine handlinger kommer historien om de stakkars barna som da må oppleve skilsmisse. Når du da påpeker at hvis de blir fersket i sine handlinger så blir dette konklusjonen uansett ja så fnyser de for de er så fantastisk forsiktige. De nedgraderer sin partner/ektefelle til et dumt brød som ikke skjønner hva som foregår og de nedgraderer også sin elskerinne til å være en gjenstand. I tillegg viser noen av dem helt klare tendenser til betaling: de spanderer etc. og jeg spurte en gang hva han forventet at han hadde kjøpt for de pengene. Da ble han sur. Da svarte jeg bare at jeg ikke var prostituert og at det dessverre virket som han trodde det. Jeg har gjort tabben med å være med en opptatt mann en gang og det er uaktuelt å gjøre det igjen. Han her var i tillegg sjalu for hva jeg foretok meg når han ikke var tilstede. Da jeg påpekte at hans rettigheter på det området var mindre enn null siden han allerede var utro ble han også sur. Den andre kvinnen er ikke den med det moralske ansvaret her, selv om jeg valgte å gå ut av det forholdet pga bl.a. moralske skrupler. Menn eller kvinner som velger å innlede forhold til andre på tross av at de er gift/samboer/opptatt er de med det største ansvaret.
Gjest Gjest_Våryr_* Skrevet 26. februar 2007 #19 Skrevet 26. februar 2007 Hei Edel-Mari.... Tror ikke du er like tøff den dagen du slår deg til ro med drømmemannen. Du har lagt bigesjeften din på hylla og nyter forelskelsen og den flotte mannen du har kapret. Tror faktisk at lyden blir en helt annen hvis du oppdaget at du ble behandlet på samme måte som tråd starter. Har vært like kjekkas som deg .......men ting kan snu seg fort. Noen ganger må man faktisk føle ubehaget på kroppen for å kunne sette seg i andres situasjon. Det kan lønne seg å være litt ydmyk innimellom.
Gjest ukjent Skrevet 26. februar 2007 #20 Skrevet 26. februar 2007 Edel-Marie Det er faktisk ikke slik at du holder på ham eller henne bare ved å være god i senge halmen man må faktisk ha noe mellom øra også.......... kjenner faktisk at det trekker litt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå