Gå til innhold

Vi har ikke sex, betyr det at "vi" er over?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet

Hei!

Jeg har vært sammen med en herlig gutt i snart 3 år. Har alltid vært et "harmonisk" forhold, men siste tiden har vi ikke hatt sex. Det har nok gått 4 måneder siden sist gang. Hverken jeg eller han "orker", og vi har ingen barn, ingen av oss har ekstremt krevende jobber etc, så jeg føler at varsellampen begynner å blinke ordentlig nå.

Vi snakker om at vi ikke har det, men ingen av oss "gidder" å ta særlig inititiativ. Jeg merker også at jeg irriterer meg mye over han, og han irritererer seg mye over meg, bare over filleting. Men jeg er inderlig glad i denne mannen, og vil jo egentlig leve resten av livet med han, men begynner å tvile på dette er normalt, slik vi har det nå. Merker også at jeg begynner å dagdrømme om andre menn og sex, og det føles ubehagelig overfor han, selv om jeg selvfølgelig ikke forteller om dette.

Håper dere kan gi meg noen råd og tips om hva jeg bør gjøre.

Camilla

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet

Tusen takk for raskt svar....

Ja du har nok rett, er bare det at vi aldri har hatt så hyppig sex, da han er mye bort i forbindelse med jobben, og det funker helt ok for meg.

MEN; det med å ta initiativ, jeg er liksom ikk veldig tent på ham lenger....tror jeg da...... Og han kan jo umulig være det på meg heller, selv om han hele tiden forteller meg at jeg ser bra ut, at jeg er pen, sexy etc.....

SKjønner ingenting jeg. Vi skal på ferie sammen om noen dager i varmere strøk, får prøve å finne ordentlig ut av ting da.

Hilsen Camilla :)

Skrevet

Jeg ville også ha "tatt meg sammen" og kledd meg opp og gått inn for en skikkelig forføring. Hvis du selv føler at det er et ork, han reagere negativt og dere ikke har helt lyst selv når alt ligger til rette for det... Vel, da er dere kanskje venner i stedet? Er litt tidlig å miste helt lysten etter 3 år? Dere er vel kanskje ganske unge også?

Er du virkelig 100% sikker på at du vil leve med ham "resten av livet", eller har du bare blitt vant til "dere 2"? Og tanken på forandringer/brudd skremmer deg kanskje?

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet

Ja, du har nok rett. Jeg bør gjøre et siste ORDENTLIGE forsøk. Helt klart. Ferien vår er nok rette tidspunkt for å legge alle kluter til for en skikkelig forføring.

Ja jeg er 27 og han 31, så vi er jo unge............Har nok blitt vant til tanken om oss to, men alikevel tenker jeg også at han er den beste mannen jeg noensinne vil finne.. Han har MANGE gode egenskaper som jeg aldri har sett hos noen andre. Men det er dette med spenningen også, den er så godt som borte..... Vi bare lever sammen liksom... Savner kilingen i magen, og har begynt å snuse litt på singellivtilværelsen, uten at jeg vet 100 % at det er det jeg vil !

Livet er komplisert.

Camilla :)

Skrevet

Begynn å ha sex igjen. Mitt eneste råd.

Men jeg kan ikke forestille meg at noen ikke "orker" å ha sex. Uansett hvor slitne vi er så orker vi å ha sex. Har vært helt nymfo i det siste . Samboeren "klagde" t.o.m over at jeg "tok meg til rette" når han ikke var helt i form :ler:

Skrevet

Jeg og var sammen med en fantastiks flott fyr...kjekk, snill, lett å prate med etc etc...men det var aldri noe skikkelig spenning der mellom oss...sexen var grei, men har hatt mer lidenskapelig sex med andre....

Jeg hadde innstilt meg på at dette var fyren jeg skulle etablere meg med...men til slutt innså jeg at det ikke var oss to...jeg klarte ikke å tenne på ham, kysse ham eller leie ham lenger...tok mer og mer avstand...det endte opp med at jeg gikk i fra han, og det er det beste valget jeg kunne tatt....

Jeg er nå alene, er i en startfase med en ny fyr, men tar det piano....gresset er nok ikke grønnere på den andre siden, men jeg har aldri følt meg så levende som jeg gjør nå :)

Håper du finner ut av det, men gå inn i deg selv og spør; Er jeg lykkelig? Du kan bli klok av å svare ærlig på det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...