Gjest Yoghurt Skrevet 25. februar 2007 #1 Del Skrevet 25. februar 2007 Fikk en oppskrift på "grønnsaksmuffins" som jeg har så lyst til å prøve ut, og jeg har alt bortsett fra maismel, noe jeg aldri har brukt.. Har maisstivelse, men regner med det ikke er det som menes. Hva er det, og har den noen annen funksjon enn smak? Er det isådall noe man kan erstatte det med? Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 25. februar 2007 #2 Del Skrevet 25. februar 2007 Maismel gir en egen smak. Men muffinsene blir sikkert også gode hvis du lager dem med hvetemel i stedet. Maisstivelse kan ikke brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 26. februar 2007 #3 Del Skrevet 26. februar 2007 Maimel gir både en spesiell smak og bidrar til en annen konsistens enn det hvetemel gjør. Du kan sikkert erstatte maismelet med hvetemel, men muffinsene vil smake annerledes og ha en annen konsistens enn originalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå