Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Hvor lang tid bruker dere på oralsex på partneren deres? Det vil jo selvfølgelig variere, men hva er vanligst og hva er maksimalt. Noen damer bruker jo svært lang tid på å komme, mens noen kan jo komme mange ganger så i begge tilfellene er det jo gjerne større grunn til å holde på lenge enn med en gutt som jo ofte kan komme fort og bare en gang. Men, jeg lurer på om det er noen gutter som liker å bli sugd i opp til en time for eksempel før dama lar dem komme?
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Hvor lang tid bruker dere på oralsex på partneren deres? Det vil jo selvfølgelig variere, men hva er vanligst og hva er maksimalt. Noen damer bruker jo svært lang tid på å komme, mens noen kan jo komme mange ganger så i begge tilfellene er det jo gjerne større grunn til å holde på lenge enn med en gutt som jo ofte kan komme fort og bare en gang. Men, jeg lurer på om det er noen gutter som liker å bli sugd i opp til en time for eksempel før dama lar dem komme? ← En time er altfor lenge.
Gjest T__|:)|__S Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Oralsexen varer som regel lengre enn selve samleiet hos oss... var en periode der vi bare gjorde 69... Hehe.. det var så deilig bare! men det varierer..
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Til hun kommer, drypper, eller vil ha meg inn. Meget sjelden kortere enn ti minutter, som oftest en del lengre.
siebaeo Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Til hun kommer, drypper, eller vil ha meg inn. Meget sjelden kortere enn ti minutter, som oftest en del lengre. ← Du blir ikke lei da..? Jeg har en tendens til å bli stressa av at jeg er redd for at han skal bli lei hvis det tar lang tid. Noe som resulterer i at det tar enda lengre tid! Nå jeg tenker meg om er det egentlig bedre å fordele det i flere etapper.. da blir jeg ikke så stressa av det for hans del.. Men herregud! Et kvarter der nede!? Dere må jo bli lei/slitne?? Huff, teit hang-up som ødelegger mye..
Gjest Vidvandre Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Syntes også at lenger enn ti minutt der nede høres veldig lenge ut. Jeg blir enten utålmodig etter et par minutter hvis jeg ikke kommer Oralsex lenge er fint det, men da må det skje i etapper.
Villemarie Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Noen ganger er oralsexen "hovedattraksjonen" fra start til slutt, og da kan vi holde på lenge. Andre ganger en del av forspillet, og da bruker vi ikke så lang tid på det. Andre ganger bytter vi på å ha oralsex og "samleie" om hverandre. Det er deilig å smake på hverandre underveis. Jeg tar liksom ikke tiden heller.
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 Du blir ikke lei da..? Jeg har en tendens til å bli stressa av at jeg er redd for at han skal bli lei hvis det tar lang tid. Noe som resulterer i at det tar enda lengre tid! Nå jeg tenker meg om er det egentlig bedre å fordele det i flere etapper.. da blir jeg ikke så stressa av det for hans del.. Men herregud! Et kvarter der nede!? Dere må jo bli lei/slitne?? Huff, teit hang-up som ødelegger mye.. ← Nope, ikke lei. Jeg digger det Ikke sliten heller. Men som sagt, det kommer an på. Av og til er det jo kortere, andre ganger lengre. Jeg er glad i å kunne tilfredsstille min kjære på flere måter, og tenker ikke "lei" noen ganger. Har vel egentlig ikke gjort det tidligere heller. Det er bare om å gjøre å finne en behagelig stilling. Noen liker det kanskje ikke, men da må man jo bare si fra, ikke sant?
Daiquiry Skrevet 22. april 2007 #10 Skrevet 22. april 2007 Jeg bruker mye lenger tid enn han, men han er så tålmodig at han gir seg ikke før jeg kommer, og det kan ta LANG tid...Selv har jeg funnet en teknikk som han elsker og da kommer han gjerne fort....
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2007 #11 Skrevet 22. april 2007 Jeg bruker gjerne halvtime-tre kvarter på han. Han utfører ikke oralsex på meg.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2007 #12 Skrevet 22. april 2007 Jeg kommer som et skudd når han utfører oralsex på meg. Kan ta bare noen sekunder! Samme når jeg suger han, så går det rimelig fort ja
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2007 #13 Skrevet 22. april 2007 Jeg bruker gjerne halvtime-tre kvarter på han. Han utfører ikke oralsex på meg. ← what? liker han det ikke eller har han mista tunga?
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2007 #14 Skrevet 22. april 2007 what? liker han det ikke eller har han mista tunga? ← Mange menn som ikke liker å slikke. Min mann slikket meg kun i begynnelsen. sikkert for å imponere for nå slikker han meg aldri lenger. Kun jeg som suger han! Og jeg er alltid ren og vasket nedentil, så det kan ikke være det. Han må jo rett og slett ikke like det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå