L@dy Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 (endret) Jeg skal ta ett interaktivt kurs, altså kurs via min pc. Jeg har utført en systemtest for å sjekke at min pc har det som den trenger for å kunne ta kurset, og den var haket av for ok på alle unntatt ene. Min nettleseren er visstnok ikke konfigurert for å støtte cookies, og jeg lurer på hvordan gjør jeg det? Endret 25. februar 2007 av L@dy
Gjest Bobcat Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 (endret) Stort sett alle nettlesere har en eller annen funksjon som lar deg behandle cookies/informasjonskapsler. På den måten kan du godkjenne cookies du vil ha, mens du kan avvise andre (som tredjeparts cookies). Dersom behandlingen av cookies ikke er helt per "default", noe som kan være lurt, så må du kanskje legge til det domenet det er snakk om inn i ei liste over godkjente domener eller du må sette personvernsnivået ned en smule. Cookies kan også stoppes av filtere som virker inn før de når nettleseren din (webfilter/brannmur/proxies/antiviruspakker). Jeg vet ikke hvilken nettleser eller programvare du bruker, men litt info hadde hjulpet dersom du trenger mer konkret veiledning. Endret 25. februar 2007 av Bobcat
L@dy Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2007 Jeg vet ikke hvilken nettleser eller programvare du bruker, men litt info hadde hjulpet dersom du trenger mer konkret veiledning. ← Jeg har IE, og har gått inn på menyen for Alternativer for internett og valgt sikkerhet, men ser ikke ut som det skjedde noe.
Gjest Bobcat Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 http://bildr.no/view/41197 Håper disse skjermbildene hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå