Gå til innhold

Ble stoppet under oralsex

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_undrende_*
Skrevet

Jeg ga en fyr en blowjob i går, og midt under akten sier han "time-out" og vil ha en pause. Hva skjer med det? Jeg hadde mensen, så det var liksom kun suging som var på menyen den dagen. Så jeg spør dere gutter, og erfaringsrike kvinner:

Hva kan være grunnen til at man blir stoppet i en blowjob? Jeg har foreløpig tre alternativer:

1. Han tror det er en bra ting å holde ut leeenge, selv under en blowjob.

2. Han vil holde ut lenge, fordi det er ikke bare orgasmen som er et mål men selve sugingen.

3. Han hadde lyst til å spare på kruttet for å ha analsex.

Jeg vet det ikke er fordi jeg gjør ting feil altså.. såpass god kommunikasjon har vi i hvert fall! Og jeg prøver ikke å finne ut hvorfor akkurat Han stoppet meg på dette forumet, men jeg er litt interessert i å finne ut om andre gjør det/har opplevd det og Hvorfor! Stemmer dere for noen av mine alternativer, eller kan det være andre grunner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde dere analsex, da? I så fall vil jeg gå for option 3 - han ville 'spare på kruttet'.

Gjest Gjest_undrende_*
Skrevet
Hadde dere analsex, da? I så fall vil jeg gå for option 3 - han ville 'spare på kruttet'.

Nei! Jeg har luftet ideen for ham en gang, men han har aldri gjort det før og virket litt skeptisk.. Uansett, ville han hatt det, så kunne han bare spurt.

Men det er vel egentlig kanskje den eneste grunnen til å stoppe - at han ikke vil komme fordi han har tenkt å gjøre andre ting.. ?

Jeg har jo blitt stoppet før, men da har jeg ikke hatt mensen og det har vært fordi han ikke vil komme allerede under forspillet.

Skrevet

Jeg tror kanskje alternativ 2 er mer rett... Var sikkert veldig deilig for han og han ville sikkert ikke at det skulle være over så fort.

Btw, hvordan er hans holdninger til å ha sex med deg når du har mensen? Har dere diskutert det. Er dere enige om at det er uaktuelt? Kan jo være at han håpet på noe mer.. ikke vet jeg..

Skrevet
Nei! Jeg har luftet ideen for ham en gang, men han har aldri gjort det før og virket litt skeptisk.. Uansett, ville han hatt det, så kunne han bare spurt.

Ah. I så fall - alternativ 2! :)

Gjest Gjest_undrende_*
Skrevet
Jeg tror kanskje alternativ 2 er mer rett... Var sikkert veldig deilig for han og han ville sikkert ikke at det skulle være over så fort.

Btw, hvordan er hans holdninger til å ha sex med deg når du har mensen? Har dere diskutert det. Er dere enige om at det er uaktuelt? Kan jo være at han håpet på noe mer.. ikke vet jeg..

Alternativ 2 ja, det kan jeg like :) Innbiller meg at det er gøy å bli sugd lenge, men trodde kanskje og at det var litt vanskelig/uvanlig å be noen ta en pause. Hører jo stadig om hvor painful det er for stakkars menn å avslutte noe rett før orgasme!

Vi har ikke snakket om sex under mensen, er bare sporadiske pulevenner og er av en eller annen grunn ikke heeelt trygg på han. Dessuten mistenker jeg ham for å digge blowjobs mer enn samleie, tror han har få problemer med å ligge og få det servert!

Skrevet
Alternativ 2 ja, det kan jeg like :) Innbiller meg at det er gøy å bli sugd lenge, men trodde kanskje og at det var litt vanskelig/uvanlig å be noen ta en pause. Hører jo stadig om hvor painful det er for stakkars menn å avslutte noe rett før orgasme!

Vi har ikke snakket om sex under mensen, er bare sporadiske pulevenner og er av en eller annen grunn ikke heeelt trygg på han. Dessuten mistenker jeg ham for å digge blowjobs mer enn samleie, tror han har få problemer med å ligge og få det servert!

Kjenner typen.. :)

Du er nok flink til å suge han da.. Bare ta det som et kompliment. Han ville sikkert bare at det skulle vare leeenge.. ;)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

...kanskje du bekymrer deg for mye...

Gjest Gjest_Kaare_*
Skrevet

Jeg for min del får sterkere orgasmer om jeg er sugd opp til orgasme og så tar en pause og så opp igjen. Jeg tipper som mange andre også alternativ 2 her. Jeg liker å utsette orgasmen for å holde på spenningen en hel kveld feks. Var dette tidlig på kvelden og ting i prinsippet kunne fullføres senere? Litt "kosesuging" som pågår over en lang periode er fantastisk.

Skrevet

Kansje du bør spørre han om dette, han vet sikkert mer om hvorfor han sa det enn det folk her på forumet gjør.

Skrevet

Spare på kruttet? Greiern ikke fortsette etter han har hatt utløsning? Trodde alle kunne det, jeg...

Skrevet

Ikke noe galt med deg, han ville ikke at du skulle få det i munnen og han ville spare på kruttet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...