Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dette systemet har jo eksistert i åresvis.

Er det bra?

Tenker da ikke på såpen som er i trinn 1. Men den flytende i trinn 1 som nå er på pumpeflaske, tonic + dag/nattkremen...

Endret av Smørblomsten
Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Stikkordet her er vel "uttørkende". Alle ansiktsvannene unntatt det som heter Mild Clarifying inneholder store mengder alkohol, og ansiktsvann nr. 2 (for normal hud), inneholder i tillegg mentol eller noe, så det sved veldig på huden.

Skrevet

Jeg synes den gule kremen, og egentlig også såpa var OK, annsiktsvannet var døden for huden min også.

Skrevet

serien er tilpasset hver hudtype, så ta den testen først i parfymeriet.

Ansiktsvannet er helt fantastisk. Selv etter såpen når jeg har skrubbet meg med den, skyllt godt å brukt helt ren vaskeklut, og tror jeg er helt ren,,,så bruker jeg en bommulds-dott med dette vannet, og jammen er det ikke utenheter i huden fortsatt. Funker det? Så viss gjør det det. Aldri vært så ren dypt nedi porene før jeg!

Bruker nå oxo sminke og hårprodukter fra Clinique. Er blitt bedre i huden, heldighvis. Prøver meg innimellom på andre ting, men får allergisk reaksjon. Kun Clinique som jeg ikke reagerer på.

Skrevet

Jeg fikk prøve på et tretrins program og clarifying Lotion 2 (tonicen) svei noe helt for j******! Ikke å anbefale altså..

Skrevet
Jeg fikk prøve på et tretrins program og clarifying Lotion 2 (tonicen) svei noe helt for j******! Ikke å anbefale altså..

Hun dama på parfymeriet sa at den ville "stikke/svi" litt ja...men at man måtte bruke ytterst lite. Bare èn "opp-ned" på flaska på bomullsdotten, det var nok.

Har ikke testet enda, fikk m meg en prøve...

Skrevet
Hun dama på parfymeriet sa at den ville "stikke/svi" litt ja...men at man måtte bruke ytterst lite. Bare èn "opp-ned" på flaska på bomullsdotten, det var nok.

Hvis noe svir eller stikker, så er det for sterkt!

Og tonicene (1-4) til Clinique er stappfulle av alkohol, så det er ikke rart. De har en tonic som ikke har alkohol - MILD tonic, som jeg tilfeldigvis elsker. Den er skikkelig bra. De andre kan brukes som neglelakk-fjernere ;)

Rensene til Clinique tenderer også til å være altfor sterke. Men igjen, mild-variantene er gode. Selv bruker jeg extra mild liquid cleanser, selv om jeg har normal/tørr hud.

Fuktighetskremene liker jeg.

Skrevet

Mitt motto er i alle fall " avir det noe helt forferdelig, så ikke putt det på huden to ganger daglig":P kan hende jeg har litt sensetiv hud da, men har aldri opplved at noe har stukket på huden på den måten før, det kjentes ut som om den skulle dette av jo.. Og så var den svært uttrøkende for min kombinajsonshud, men det kan jo hende at den er bedre for deg da. Hvem vet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...