Lisle Skrevet 23. februar 2003 #1 Del Skrevet 23. februar 2003 har noen noen gode råd om hvordan man fjerner klorinlukt fra hendene hvis man var så uheldig å glemme å ta på seg plastikkhanskene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 23. februar 2003 #2 Del Skrevet 23. februar 2003 kok opp vann med sitron i og vask hendene med det.... det hjelper hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 23. februar 2003 #3 Del Skrevet 23. februar 2003 Lottemor: jeg vet at du bruker veldig mye klorin (mye mer enn hva jeg vil anbefale, men det er en helt annen sak) men jeg håper du pleier bruke hansker da, at "pleier å hjelpe" er i forbindelse med om du skulle "glemme å bruke hansker" som det så pent ble sagt her, en gang eller to? Husk nå endelig på at klorin er sterke saker, og så mye som du bruker det så burde du være NØYE med hansker, og masse utlufting! Dette er på ingen måte kritisk ment, og jeg håper selvsagt at det er unødvendig informasjon, men jeg følte jeg likevel måtte skrive det, av en eller annen grunn. Ikke glem hanskene neste gang da, Lisle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 23. februar 2003 #4 Del Skrevet 23. februar 2003 selvsakt bruker jeg hansker Hender noen ganger at det går hul på hankene under oppvask ol som er så små at jeg ikke ser dem,merker det når jeg blir våt på hendene og de lukter klok Takk for at du passer på meg Fredagsbarn.....er da måte på så uforsiktig man kan bli da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 23. februar 2003 #5 Del Skrevet 23. februar 2003 Hull på hansker er noe dritt. Jeg har ENDA eksem på fingrene som jeg fikk av hull på noen hansker for 2,5 uke siden! Smører og smører med alle slags ting, men helt bort har jeg ikke fått det... (forøvrig så mener nå jeg at klorin ikke hører sammen med oppvask jeg da, men det er en annen ting. Du får nå gjøre som du vil) Jada, jeg passer på jeg vet du. Noen passer på meg, og jeg passer på noen. Godt at vi passer på hverandre, er det ikke det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 23. februar 2003 #6 Del Skrevet 23. februar 2003 Bruker det på bestikk ol.... Har kuttet ned veldig nå...har ikke brukt klorin på snart en uke bort sett fra på toalettet..... Syntes jeg er flink jeg da ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 23. februar 2003 #7 Del Skrevet 23. februar 2003 Kjempeflink (bruker det bare på toalettet selv jeg, ok ikke hver uke heller, men jeg har et HELT annet forhold til rengjøring ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 23. februar 2003 #8 Del Skrevet 23. februar 2003 :o Hvor ofte bør man vaske bestikket i klorin da? Har aldri hørt om det jeg , tror mamma har forsømt seg litt i opplæringen - eller jeg fulgte ikke med ... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 23. februar 2003 #9 Del Skrevet 23. februar 2003 Man trenger slett ikke gjøre det, mamma'n din har ikke forsømt seg. Det holder i lange baner med zalo og varmt vann. Så slapp helt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 23. februar 2003 #10 Del Skrevet 23. februar 2003 Det var da bra ...begynte å lure litt nemlig ..godt jeg gjør riktig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2003 #11 Del Skrevet 24. februar 2003 Tilbake til spørsmålet til Lisle; vet ikke om det hjelper mot klorlukt, men det finnes en pumpeflaske fra Sunlight (tror jeg) som heter Kjøkkenhåndsåpe. Finnes i rengjøringsavdelingen i alle dagligvarebutikker. Flasken er gjennomsiktig og såpen er gjennomsiktig, og den skal virke mot vond lukt. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå