Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når Vamp er klar for nye konserter ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:tristbla: ..da er det bare å trøste seg med konsert DVD`en...
Skrevet

Ja!! Vi får gjøre det. Takk og pris kan man se den om att og om att og om att..... ;) Kanskje håpe på konsertturnè til høsten/vinteren. Vamp kommer sikkert (får vi håpe) ut med ny cd før jul...

Skrevet

Jeg håper at vi slipper å vente så lenge. ;)

Men det er mulig at de trenger litt tid til hvile..eller tid til ny

musikkk..

Skrevet

Vokalist Vidar Johnsen er ute på soloturné, da, hvis abstinensene skulle bli for sterke.

Skrevet

Jeg elsker Vamp i full symfoni ... har CD`en i bilen og bli ikke lei av den .. De fineste sangene har jeg lagt over på Mp3-spilleren min .. så hos meg er det Vamp, Vamp og atter Vamp :)

Gjest Ballerina
Skrevet

Vamp skal komme ut med ny CD i 2008 og da har de sikkert en turné også! Håper Vidar Johnsen fornyer kontrakten sin med Vamp etter sine solo-krumspring ;) Hvis ikke kommer det nok en ny flott solist! Synes selv at Øyvind Staveland kunne synge litt mer, han har nydelig stemme!! Og jeg lover, det er ikke bare den siste CDen som er bra - jeg har alle og synes kanskje de første er best :)

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

:tristbla: Så leit, men det er et velfortjent friår mht. konsertene da. :)

Vamp skal komme ut med ny CD i 2008 og da har de sikkert en turné også! Håper Vidar Johnsen fornyer kontrakten sin med Vamp etter sine solo-krumspring ;) Hvis ikke kommer det nok en ny flott solist! Synes selv at Øyvind Staveland kunne synge litt mer, han har nydelig stemme!! Og jeg lover, det er ikke bare den siste CDen som er bra - jeg har alle og synes kanskje de første er best :)

:danse: JA, til ALT du skriver :)

Vidar Johnsen trives jo veldig godt i Vamp da, så han blir nok der!

Han hadde jo allerede to soloplater bak seg da han begynte å synge i Vamp på Månemannen i 2002. Han forbereder vel nå en ny plate, sammen med svensken Peter Nordberg.

Øyvind Stavland er en tusenkunstner! Han spiller ALLE slags instrumenter, og han har som du sier en nydelig stemme :Nikke:

Endret av Silmarill
Skrevet

hmm. triste og gode nyheter her. Jeg synes jo at Vidar var

en fabelaktig god vokalist..

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

:cry: Javisst var/er han det

De kunne jo ikke fått noen bedre arvtager enn han etter at Jan Ingvar Toft ga seg

Hmm, Stavland trodde at Vidar J. sa opp, men han gjordet jo ikke det!

Sikkert bare en misforståelse *håper i det lengste* :)

Endret av Silmarill
Skrevet

Neeei, Vidar kan ikke slutte!! Synes han gjør seg så godt med Vamp, jeg - det vil ikke bli det samme med en ny vokalist nå som Vidar har vært med såpass lenge...

:(

Skrevet
Neeei, Vidar kan ikke slutte!! Synes han gjør seg så godt med Vamp, jeg - det vil ikke bli det samme med en ny vokalist nå som Vidar har vært med såpass lenge...

:(

Helt enig!

Gjest Silmarill
Skrevet

Dette MÅ bare være kominikasjonssvikt og misforståelse!

Vidar kan IKKE slutte :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...