Gjest Tyr Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Noen som vet når Vamp er klar for nye konserter ?
Scorpina Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 http://www.vamp.no/konsertene/ Det ser dårlig ut du....
Gjest Tyr Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 ..da er det bare å trøste seg med konsert DVD`en...
Scorpina Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Ja!! Vi får gjøre det. Takk og pris kan man se den om att og om att og om att..... Kanskje håpe på konsertturnè til høsten/vinteren. Vamp kommer sikkert (får vi håpe) ut med ny cd før jul...
Gjest Tyr Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Jeg håper at vi slipper å vente så lenge. Men det er mulig at de trenger litt tid til hvile..eller tid til ny musikkk..
Champagnepiken Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Vokalist Vidar Johnsen er ute på soloturné, da, hvis abstinensene skulle bli for sterke.
Gjest *Tara* Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Jeg elsker Vamp i full symfoni ... har CD`en i bilen og bli ikke lei av den .. De fineste sangene har jeg lagt over på Mp3-spilleren min .. så hos meg er det Vamp, Vamp og atter Vamp
Gjest Ballerina Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Vamp skal komme ut med ny CD i 2008 og da har de sikkert en turné også! Håper Vidar Johnsen fornyer kontrakten sin med Vamp etter sine solo-krumspring Hvis ikke kommer det nok en ny flott solist! Synes selv at Øyvind Staveland kunne synge litt mer, han har nydelig stemme!! Og jeg lover, det er ikke bare den siste CDen som er bra - jeg har alle og synes kanskje de første er best
Gjest Silmarill Skrevet 28. februar 2007 #9 Skrevet 28. februar 2007 (endret) Så leit, men det er et velfortjent friår mht. konsertene da. Vamp skal komme ut med ny CD i 2008 og da har de sikkert en turné også! Håper Vidar Johnsen fornyer kontrakten sin med Vamp etter sine solo-krumspring Hvis ikke kommer det nok en ny flott solist! Synes selv at Øyvind Staveland kunne synge litt mer, han har nydelig stemme!! Og jeg lover, det er ikke bare den siste CDen som er bra - jeg har alle og synes kanskje de første er best ← JA, til ALT du skriver Vidar Johnsen trives jo veldig godt i Vamp da, så han blir nok der! Han hadde jo allerede to soloplater bak seg da han begynte å synge i Vamp på Månemannen i 2002. Han forbereder vel nå en ny plate, sammen med svensken Peter Nordberg. Øyvind Stavland er en tusenkunstner! Han spiller ALLE slags instrumenter, og han har som du sier en nydelig stemme Endret 28. februar 2007 av Silmarill
Gjest Tyr Skrevet 28. februar 2007 #12 Skrevet 28. februar 2007 hmm. triste og gode nyheter her. Jeg synes jo at Vidar var en fabelaktig god vokalist..
Gjest Silmarill Skrevet 28. februar 2007 #13 Skrevet 28. februar 2007 (endret) hmm. triste og gode nyheter her. Jeg synes jo at Vidar var en fabelaktig god vokalist.. ← hmm. triste og gode nyheter her. Jeg synes jo at Vidar var en fabelaktig god vokalist.. ← :cry: Javisst var/er han det De kunne jo ikke fått noen bedre arvtager enn han etter at Jan Ingvar Toft ga seg Hmm, Stavland trodde at Vidar J. sa opp, men han gjordet jo ikke det! Sikkert bare en misforståelse *håper i det lengste* Endret 28. februar 2007 av Silmarill
Lassie Skrevet 28. februar 2007 #14 Skrevet 28. februar 2007 Neeei, Vidar kan ikke slutte!! Synes han gjør seg så godt med Vamp, jeg - det vil ikke bli det samme med en ny vokalist nå som Vidar har vært med såpass lenge...
Miami Skrevet 28. februar 2007 #15 Skrevet 28. februar 2007 Neeei, Vidar kan ikke slutte!! Synes han gjør seg så godt med Vamp, jeg - det vil ikke bli det samme med en ny vokalist nå som Vidar har vært med såpass lenge... ← Helt enig!
Gjest Silmarill Skrevet 28. februar 2007 #16 Skrevet 28. februar 2007 Dette MÅ bare være kominikasjonssvikt og misforståelse! Vidar kan IKKE slutte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå