Vårbrud07 Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Sitter her å fin tenker rundt buketten, er så usikker på fargene. Skal ha turkis kjole, og har i utgangspunktet tenkt at buketten skal være hvit (og kanskje med litt grønt siv), men så har jeg tenkt litt og muligens kommet til at det vil bli litt for kjedelig med en helt hvit bukett, min kommende mann og brudepiken skal jo ta igjen blomstene som jeg har i knappehull og brudepikebukett, mannen har sort dress, hvit skjorte og turkis slips, mens brudepiken har helt hvit kjole. Tenker da spesielt på brudepiken om det kanskje blir tamt å bare ha hvite blomster. Ser for meg at det blir vanskelig å finne blå blomstrer som matcher kjolens farge, blomster dekoratøren kom med et forslag om å ha litt lime fargede blomster i buketten for å få litt farge i tillegg til det hvite, men er så usikker på om det vil gå sammen med det turkise...... Noen som har noen tips å komme med?? Er redd lime fargen skal bli for dominerende....
-frøya- Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Du trenger jo ikke å ha mye lime i buketten,men bare sånn at du kan ha det i buketten til brudepiken.... Ellers så synes jeg du kan ha den helt hvit også,det blir alltid brukt grønt så den vil synes mot den hvite kjolen uansett...
Gjest Blondie65 Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Hva med en liten dæsj med mørk fiolett? Det er veldig fint mot turkis? Altså la hovedfargen være hvit og så ha litt mørk fiolett/lilla til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå