Gå til innhold

Tøymykner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vasker klær med tøymykner, men synes liksom at lukta går bort med en gang klærne er tørka og lagt sammen. Det er så godt å kle på seg klær som lukter nydelig, men lukta går jo bort når klærne henger på tørkestativet.

Litt rart spørsmål det her kanskje, men noe jeg har lurt på :) Gjør jeg noe feil liksom? Hvilke tøymyknere kan anbefales?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker veldig godt en ganske ny en, som er oransje. Finnes i lilla også. Pokker, husker ikke hva den heter.. ;)

Skrevet

Har samme erfaring når jeg tørker utendørs, men med tørketrommel eller innendørs på stativ har klærne god lukt. Spesiellt når tøyet tørkes i tørketrommel. Skulle tru skyllemiddel var spesiellt laga for dette.

Har konsekvent holdt meg til Comfort, synes de er best :kaffe:

Skrevet

Problemet er at mange av tøymyknerne som lukter lenge, lukter så sterkt at det bare blir fælt. Softlan Aromatherapy (tror det må være den aimee snakker om) er et eksempel på dette. Hele leiligheten stinket etter å ha brukt det i klesvasken, og lukten satt så godt i klærne at den overdøvet parfymen min også. Helt grusomt. Jeg liker godt Comfort Sensitive og Blenda Aloe Vera, begge lukter godt, men samtidig mildt og behagelig. Mer en ren duft, enn kunstig og sterk parfyme.

Skrevet

Softlan aromatherapy har jeg og prøvd, den luktet for sterkt for meg. Synes også Softlan outdoor fresh lukter godt og lukten sitter i klærne, men denne bruker jeg bare en halv kork av ellers blir lukten for intens synes jeg.

Skrevet

Jeg synes Comfort Creme erypperlig. Diskret lukt som varer litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...