Gjest mata Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Det er ingen som har brukt ordet usosial, andre enn meg om..mg selv... Men nå, ble bedt innt til (blind dag....) Nei, ikke på den måten at han v ille ha tlf.nr mitt, men jeg lukta jo at jeg ble utsatt for ufridvillig ....blin dato... Self likte jeg han, og han likte meg... dette visste venninna mi, fordi hun vet at vi er f.eks. politisk enige osv. MEN DÅRLIG GJORT Å BE meg på besøk, nå, med en gang... sms. Jeg lukta lunta og hoppa rett i dassen og spydde og spurte henne hva i fan er dette for noe sjukt? Det gikk bra. Han var sympatisk også... og nå er de på pub og snakker om hva han mente om meg... (jeg var helt råå... det kan jeg love...) Men jeg likte han...fordi han kan dele stillheten
juliannae Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Vet ikke helt om jeg skjønte dette?? men høres ikke ut som du trenger å bekymre deg så masse hvis dere følte det klaffet og du var hel rå... Er det han som har bedd deg på besøk? og derfor du ble bekymra?
Amalie_85 Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 forsto heller ikke sammenhengen her. men etter de andre innlegga dine skjønner jeg at alt ikke er bra. håper det ordner seg i hodet ditt og følelsene dine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå