sweetdana Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Følger opp med en positiv motvekt til tråden om "mest oppskrytte produkt". Hvilke produkter holder virkelig det de lover, og er slike du kjøper om og om igjen?
Rexina Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Dette har jeg kjøpt flere ganger (eller kommer garantert til å kjøpe igjen): - Helena Rubestein Magic Concealer (nr. 2) - Body Shop All in One Face Base (nr. 2) - Loreals Telescic Mascara (er på min tredje, elsker den) - Maxfactor Earth Spirits Øyenskygge i fargen Burnt Dark (den forrige knuste) - Euphoria-parfyme (Calvin Klein) - Body Shop Aloe nattkrem - Body Shop Jojoba Oil dagkrem - Eye liner fra HM (run og sort) - Blusher fra HM Shimmer Honey - Lancome Juicy Tubes i fargen Peach - Garnier SOS Anti spot pen - Loreal Style and Shine Hårspray - Loreal Superliner (liquid eyeliner) - Body Shop Tea Tree Oil maske Oi, det ble mye. Sorry!
NovaFlare Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Grønnleire Hårkuren fra Fudge Lancome Flash Bronzer for ansikt Svart kajal fra H&M, faktisk bra. Glazewear lipgloss fra Avon
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Øyenskygger fra IsaDora (i mange år nå!) Kajal fra Lancôme (vet ikke om de er eksepsjonelle, men jeg liker dem) Pudder fra Clinique Jason-produkter Leiremasker, sånn som man blander opp selv Kommer også til å fortsette å kjøpe rensemelk og håndkrem fra Dr Hauschka
kitekatt Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 (endret) HM kajal (brunsort) Palmolive dusjsåper Dove deo + bodylotion (den rosa, silkening) Isadora øyeskygger Clinique all about eyes øyekrem MD formulation face wash & Facial Lotion + solkremen HM hårspray (begge de rosa flaskene, den metallic og den store sjokkrosa) Studio Line Style & Shine Det røde El Vital hårskummet (eneste jeg har funnet som jeg ikke klør av) Dior Concealer Depend neglelakk fra Vita (de små) Clarins fargede dagkrem (blonde) Diorliner Decleor Instant Purifying mask Avene fuktighetsmaske Kerastase shampoo (grønn og blå) Clarins Håndkrem L'oreal Eyemakeup Remover (den med blå og blank væske) Endret 26. februar 2007 av kitekatt
Susannah Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 Dette var en bra tråd, sweetdana. Etter at jeg startet "Mest oppskrytt"-tråden , begynte jeg å bekymre meg for at 90% av alle produkter er noe dritt. Så her må jeg følge med.
Gjest Advena Skrevet 25. februar 2007 #9 Skrevet 25. februar 2007 (endret) Mineralfoundation. Hemp Face Protector fra Body Shop (takk, Deception). Honey & Oat 3-in-1 Scrub Mask fra Body Shop. Shimmer Cubes fra Body Shop (ikke at jeg tror jeg noengang kommer til å gå tom ). Endret 25. februar 2007 av Mystisk
Gjest Lanyah Skrevet 25. februar 2007 #10 Skrevet 25. februar 2007 Grønnleire! En stor favoritt hos meg! MD- formulations, rens, lotion og fukt for alle hudtyper. De er de produktene jeg kjøper gang på gang...!
Gjest Deception Skrevet 25. februar 2007 #11 Skrevet 25. februar 2007 (endret) Kerastase Resistance shampo og balsam Wella High Hair hårspray (selv om jeg har en pause nå...) Weleda Everon leppepomade Bodylotioner fra Vichy, L'Oreal og Jason Spectacular mascara fra Rubinstein Div. mascaraer fra Lancome (Flex WP, L'Extreme, Hypnose) Kanebo 38*-mascaraene (begge to) Color Clone foundation fra Rubinstein Guerlain Terracotta solpudder YSL Touche Eclat #2 Mineralfoundation fra gloMinerals Ansiktsprodukter fra Dr. Hauschka, Dermalogica, Decleor og Shiseido Øyensminkefjernere fra Juvena (gele) og YSL Div. parfymer, blant annet DKNY Woman og Jean Paul Gaulthier Classique Endret 25. februar 2007 av Deception
Catzy Skrevet 25. februar 2007 #12 Skrevet 25. februar 2007 Kanebo Sensai Silk hudpleieserie og 38C mascara Lancome ArtLiner, Hypnose mascara og Juicy Wear Duo-leppestiftene.
tuji Skrevet 25. februar 2007 #13 Skrevet 25. februar 2007 Lancôme definicils maskara Body shop E-vitaminkrem Dior skinflash Chanel-øyenskygger
Scully Skrevet 25. februar 2007 #14 Skrevet 25. februar 2007 Diorshow mascara, prøvd MANGE, men denne er eneste som duger for meg. Chanel eyeliner - helt glimrende. Chanel øyenskygger, sitter utrolig godt - og nydelige farger. Tigi og Fudge hårprodukter. Dior kremer, synes de aller fleste er meget gode. Elisabeth Arden, eight hour creme - et must å ha i vesken.
Susannah Skrevet 25. februar 2007 #15 Skrevet 25. februar 2007 Grønnleire! En stor favoritt hos meg! ← Ser det er flere som snakker om grønnleire. Hvilken er det og hvor får du kjøpt den? Bruker du den som en maske i ansiktet?
Gjest Lanyah Skrevet 25. februar 2007 #16 Skrevet 25. februar 2007 Ser det er flere som snakker om grønnleire. Hvilken er det og hvor får du kjøpt den? Bruker du den som en maske i ansiktet? ← Jeg bruker Argilez sin grønnleire, fåes kjøpt som pulver som du blander selv og som ferdig. Jeg bruker den som maske i ansiktet, ja! Trekker ut alle urenheter og huden blir jevnere og penere! En kan kjøpe det på nett, bare søk på grønnleire, så kommer det opp forskjellige ting. Vet noen helsekost butikker selger de, eller butikker som legger vekt på naturlige ting.
skanky Skrevet 25. februar 2007 #17 Skrevet 25. februar 2007 Etter mange års eksperimentering er det noen produkter jeg har slått meg til ro med: - I.D. mineralfoundation, bronzer og mineral veil - Diorshow Mascara - Lancome vannfast kajal - Hudprodukter fra Decleor - HMs dipliner (er vel delte meninger om denne, men den er og blir min trofaste favoritt)
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2007 #18 Skrevet 25. februar 2007 Tror jeg må prøve grønnleire! Mine favoritter: H&M hårspray (rosa flaske) Elseve shampo + balsam Body shop body butter Body shop brush on Bronze Loeal double extension mascara Body shop rescue foot treatment Define lotion
hilli Skrevet 25. februar 2007 #19 Skrevet 25. februar 2007 Det eneste jeg kommer på er Sterilan deodorant og Nivea renseprodukter, det siste pga trang studentøkonomi, men nå er det bedre tider
Gjest lolle Skrevet 25. februar 2007 #20 Skrevet 25. februar 2007 E-vitamin ansiktskremen fra Body shop,den er helt fantastisk og lukter baby har brukt den i 10 år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå