Eowyn Skrevet 23. februar 2003 #1 Del Skrevet 23. februar 2003 Hjelper det å beklage seg da...? http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=3&item=256173 Synes det har vært mye sånt i det siste, og alt de gjør er å beklage seg. Er vel kanskje ikke så mye annet å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nepolia Skrevet 23. februar 2003 #2 Del Skrevet 23. februar 2003 Huff da. Stakkars jente. Men det er vel ikke lett å være lege heller, selv om sånne tabber ikke skal skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 23. februar 2003 #3 Del Skrevet 23. februar 2003 Feil skjer, men en slik feil... En ganske avgjørende feil. Nei, det hjelper ikke beklage seg med at hun ville dødd uansett. De gir foreldrene håp, falskt håp. De håper, det skjer ikke. Ting blir så mye verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 23. februar 2003 #4 Del Skrevet 23. februar 2003 av erfaring så vet jeg at ingen ord hjelper når barnet ditt dør. selvfølgelig er en sånn feil beklagelig, men det skulle også være umulig. jeg vil tro at familien ikke føler mye trøst i beklagelsene nå,selv om de nok vet at ingen tok livet av barnet deres med vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. februar 2003 #5 Del Skrevet 23. februar 2003 Klart det ikke hjelper å beklage seg. Men familien har sikkert et veldig behov for å skylde på noen. Dessuten er det vitkig at enkelte ting blir satt i fokus, slik at samme feil ikke skjer igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 23. februar 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 23. februar 2003 Men siden dette var en så viktig operasjon, så burde de sjekket blodtypen til pasienten og sett om den stemmet overens med organene...Noe som forøvrig skal gjøres UANSETT. Får en pasient blodoverføring eller organer med annen blodtype enn det han/hun har, så vil det blir avstøtt og blodet vil klumpe seg= fører til døden....Så det er ganske viktig å sjekke ut før man opererer! Så her kan skylden legges fullt og helt på legene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 24. februar 2003 #7 Del Skrevet 24. februar 2003 Hadde jeg vært legen oppi den saken der, så tror jeg aldri jeg hadde klart å operere mer. Jeg føler at jeg synes like synd i de legene og sykepleierne som tok del i dette, som jeg føler smerte ovenfor jentas etterlatte WildThing "et liv har ingen pris, det er uerstattelig" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå