Gå til innhold

legge ut videoklipp på blog?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å ordne meg en blog på blogspot.com. Egentlig skulle jeg gjerne lagt ut noen små videoklipp, men det ser ikke ut til at det går an. Eller? Hva bør jeg gjøre, kan jeg legge ut et annet lurt sted og linke dit?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Legge de ut på youtube, og linke i bloggen?

Skrevet

Takk for svar :) Men hvis jeg legger dem ut på youtube, er sannsynligheten stor for at "uvedkommende" får se dem... ? Dumt spørsmål, kanskje.

Skrevet

Alt som ligger på YouTube er jo tilgjengelig for alle. Kommer an på hvordan du tagger filmene, kanskje. Hvis du bruker veldig obskure tags, så dukker de nok ikke opp så lett på søk. (Tags er stikkord du bruker for å si noe om innhold i filmen.)

Har du mulighet til å laste opp video-filer til blogspot-stedet ditt? I så fall kan du kanskje laste dem opp og linke til filene. Litt mindre brukervennlig, men da har du kanskje litt mer kontroll på dem.

Skrevet

Hm.. det er jeg usikker på om går, men skal undersøke. Ellers er det ikke så veldig private klipp, egentlig, så kanskje jeg skal ta sjansen på å legge dem på Youtube eller liknende. Har tenkt til at bloggen skal være tilgjengelig for alle også, så det står og faller vel litt på tagging og sånt.

Skrevet

Jeg har lastet opp filmer til bolt.com. Der kan du velge om den skal være privat eller for alle.

Man skal da kunne lime inn embedkoden i bloggen, slik at filmen ligger i bloggen uten at du trenger å linke.

Dette får jeg desverre ikke til, så jeg håper inderlig du får svar :sjarmor: Har sett blogger med video, så det går....

Skrevet

Hei

Jeg har lagt ut noen videoer i mitt reisebrev fra Bolivia http://gardkarlsen.com/bolivia.htm . Her har jeg først lagt ut videoen på YouTube og deretter har jeg benyttet den i selve reisebrevet. Dermed sliker jeg unødvendig trafikk på siden min :)

Skrevet

Hvordan går det liteteita?

Jeg prøvde meg på you tube, og fikk videoen på bloggen min :danse:

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...