Gå til innhold

viktigst i et forhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Hei!

Til dere som har kjæreste,samboer eller ektefelle...hva vil dere si er viktigst for at et forhold skal funke?

dere som er single kan gjerne også svare :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjærlighet.

Og det innebærer vennskap, tillit, spenning, trygghet.

Gjest Vidvandre
Skrevet

Har ikke kjæreste nå, men det jeg ser etter er noen jeg passer sammen med, kan stole på, føler meg trygg hos, kan snakke med.. som de andre her sier, det kan egentlig summeres opp i ordet kjærlighet :)

Skrevet
Hei!

Til dere som har kjæreste,samboer eller ektefelle...hva vil dere si er viktigst for at et forhold skal funke?

dere som er single kan gjerne også svare  :)

Intellektuelle utfordringer kombinert med lyst. :)

Skrevet

Men hvis en treffer ei som ikke tror på kjærligheten....Hva da?

Skrevet
Tillit, respekt, vilje til å få det til å fungere. Og vennskap.

Sammen med en dæsj humor og en god slump sex, så tror jeg det er grunnlaget for et langvarig og godt forhold.

Jepp!

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Sammen med en dæsj humor og en god slump sex, så tror jeg det er grunnlaget for et langvarig og godt forhold.

Jepp. Skulle selv skrive tillit og respekt, men resten av det du nevner er også essensielt.

Gjest Fortvilet.
Skrevet

Var borti alt dette, men det fungert bare ikke...hun hadde en Kjip humor......Da mener jeg virkelig KJIP :grine: (lo aldri av henne) og jeg bare elsker en masse sinnsyk humor :ler: ......."vilje" fantes det ikke noe av, trur aldri hun har hørt det ordet....vilje til og få det til og funke. :overrasket:

Når vi kom til sex`en var hun kun opplært til og ligge nærmest på en og samme plass og gryntet noen lyder om at det var deilig...hun gjorde det aldri sånn at motparten (jeg) skulle føle at hun ga noe i sex`en. :tristbla:

Skrevet

Tillit, gjensidig respekt, åpenhet, ærlighet, kommunikasjon og masse kjærlighet :)

Skrevet
Kjærlighet.

Tillit, gjensidig respekt, åpenhet, ærlighet, kommunikasjon og masse kjærlighet :)

:Nikke:

Skrevet
Kjærlighet.

Enig! Og respekt - og godta hverandres "feiler", store som små...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...