Gjest Pax Skrevet 24. februar 2007 #1 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Jeg har en Pervodagbok som jeg nesten ble litt flau av å skrive perverse ting i, så jeg prøver meg med en normalbok. Jeg har vært en uke i syden med familien. Det var ok. Litt slitsomt, men mest fint. Lærte meg noen spanske gloser. Ble sjekket opp av en slesk svenske. Ble bedre kjent med søsknene mine. Ble veldig brun. Har fått litt soleksem som klør. Nå sitter jeg i en by på vestlandet, som familien bor i, og vil hjem til Oslo. Men det går ikke, fordi det er stengt og/eller kolonnekjøring over Haukei. Håper jeg kommer meg over i morgen. Det har vært fint med ferie, men nå vil jeg hjem. Men jeg gruer meg litt til å dra hjem og. Har leid ut gjesterommet til en fyr, som er student. Og han er ALDRI på skolen. Og er lite sosial, så han sitter i stua hele dagen. Glemmer å slukke lys og skru av TV-en når han legger seg. Roter. Han er noen år yngre enn meg, nettopp flyttet hjemmefra, og det virker som om han er vant med en mamma som rydder opp etter han, osv. Det gidder ikke jeg. Blæh. Håper det blir bedre etterhvert, hvis ikke sier jeg han opp. Men jeg trenger pengene. Nå sitter jeg i sofaen og klør pga soleksemen og drikker whisky som jeg har knabbet av stefar fra kjøkkenskapet. Men han sa det var greit, da. Ha en fin lørdagskveld, alle som kikker innom. Endret 24. februar 2007 av Succubus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå