Susannah Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Håret mitt har blitt litt tynt i det siste, jeg innbiller meg i allefall at det var tykkere før. Men har begynt å ta vitaminer og gjøre andre drastiske tiltak for å fikse det. Men det er innenifra. Hva kan jeg gjøre utenifra for å få mer volum og få håret til å se tykkere ut? Som jeg skrev i en annen tråd har jeg brukt et par produkter som overhodet ikke gjorde det de lovet. Men kanskje det finnes noen superprodukter som noen av dere har prøvd og kan anbefale? Har ganske langt hår, nedenfor skuldrene (og vil ikke klippe meg) hvis det har noe å si. Tenker både på sjampoer, balsamer og stylingprodukter.
chanell Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Av styling produkter bruker jeg (FOR Å FÅ VOLUM), formskum fra kms som heter ett eller annet ned volum....., å en hårspray fra tigi som heter hard head.
Gjest Gjest 1 Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Har ingen konkrete merker som er superbra i forhold til andre men det som selges hos frisørene pleier å være bra, hvis en spør dem hva de vil anbefale. Har du forsøkt å kjøpe noen hårruller på H&M for å sette opp fuktet hår med noen ruller (smale og tykke), bruke mousse og style det volumiøse håret på plass?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå