Gå til innhold

bryllupsreisen er bestilt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og leser gamle tråder og fant en om bryllupsreiser. Fikk bare så lyst til å si at vi har bestilt bryllupsreise nå, jippii! Ti netter på Maldivene! :hoppe:

loolaa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig det må være å få unna den delen. Jeg og min kjære kommer aldri til å klare å bestemme oss.... Vi har tenkt på Mauritius, Thailand, Azorene, Egypt, og Mexico.... Men vi klarer ikke å velge..

Håper dere får en super tur. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Må bare blande meg litt her. Nikki, jeg anbefaler Mexico på det aller varmeste. Mye å finne på. Styr unna Cancun, men dra til Playa del Carmen. Og sørg for all del for at dere får med dere minst en pyramide.

Skrevet

Til Gjest.

Hvem anbefaler du som reiseoperatør??? Finner ingen som har turer dit jeg....

Skrevet

Tenkte oss bryllupsreise til Malaysia 3 uker i august. Noen som har noen tips?

G

Skrevet
Ti netter på Maldivene!

Kan jeg spørre hvor mye dere mått gi, og hvem dere bestilte gjennom?

Vi lurer også på å dra til Maldivene.

Skrevet

Til Poca

Vi har bestilt gjennom Marco Polo. For fly, bungalow og alle måltider om dagen betaler vi ca 15000.- pr pers. I tillegg kommer evt transport fra hovedflyplassen på Maldivene til stedet dere vil bo. Vi betaler vel 1800.- pr pers for sjøflyl tur-retur hovedflyplassen. Vi trodde at det ville bli billigere å feriere i Karibien, men faktisk var det ikke store forskjellen! Det vi må betale for på stedet er drikke og de aktiviteter som vi vil være med på.

Her er link til "vårt" sted: http://www.vakaru.com/island.html

loolaa

Gjest Anonymous
Skrevet

Riktig god tur til Maldivene.

Vi reiser til Mauritius og skal ha kombinert bryllup og bryllupsreise dit! Vi gleder oss.

:D

Skrevet

Spennende, Gjest!

Fortell om bryllupsplanene, da!

loolaa

Skrevet

Til Gabi

Malaysia kan jeg si mye om, du finner og en del info inne på reiseliv.

Senmd meg en Pm så kan jeg gi deg tips om Malaysia.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi reiser 28. april og vi er der litt over 2 uker, vielsen skal være 12. mai.

Vi skal faktisk bo på 2 hoteller på Mauritius. Fikk anbefaling om dette fra vår turoperatør, siden vi bl.a. har halvpensjon, så ville det holde med 1 uke på hvert hotell. Slik at vi får oppleve enda mer mat og ny underholdning.

Jeg vet at hotellene ligger på hver sin side av øya. Tror at vi skal bo vestsiden, ganske langt nord den første uken, og på østsiden, ganske langt sør den andre uken.

Vi skal bo på Le Victoria http://www.beachcomber-hotels.com/beach/ma...otsvictoria.htm den første uken og Shandrani http://www.beachcomber-hotels.com/beach/ma...otshandrani.htm uke 2. Der skal vi også gifte oss.

Når reiser dere?

Skrevet

Hei gjest.

Reknar med at det var meg du spurte...

Vi reiser 6. august. Reiser med Marco polo reiser, og betalar 40000,- for begge. Hotellet vi har ligger på østkysten. Dei har to golfbaner, noke som definitivt var ett pluss. Og det er halvpensjon.

God tur..

Vestlandstausa :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Til Nikki:

Vi reiste som backpackere rundt i Mexico og Guatemala (men det var ingen bryllupsreise). Det er vel ikke akkurat det dere vil gjøre på bryllupsreisen deres, men jeg vet at Prisma ihvertfall har noen hoteller i Playa del Carmen. Det har også Nordmanns-reiser.

Lykke til med bryllup og reise uansett hvilket reisemål dere velger. Skulle gjerne dratt til Mauritius eller Maldivene jeg. (og så skulle jeg gjerne giftet meg!!!)

Skrevet

Så heldige dere er som kan dra på bryllupsreise :cry: . Vi har ikke råd, vi....... (snufs!) Men vi har jo hele sommeren til å kose oss sammen likevel, da.... Vi klarer nok å nyte tiden som nygifte, vi..... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...