linky Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Jeg har vært ekstremt slapp og har hatt småvondt i kroppen i dag. orker nesten ingenting....noen som vet hva det kan være?
linky Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2007 Vet ikke jeg, folk sier jo at det kommer så raskt....pang liksom så er man syk..jeg er jo ikke såå dårlig. ikke godt å si
Susannah Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Jeg har hatt det samme denne uken. Er bra igjen nå, men hadde noen dager jeg ikke kunne gjøre noe, var helt tappet for energi. Er vel det som kan kalles et snev av influensa, kanskje?
Devana Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Jeg har gått sånn selv den siste uka, er ikke frisk enda selv heller. Men det er mye influensa og mange virus som går rundt om dagen så det kan være så mye rart.
aline Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 jeg og, var hjemme fra jobb torsdag og fredag pga helt utslitt og vondt i alt fra hodet og skuldrene til resten av kroppen. men det ga seg med det virker det som, har sovet masse og slappet masse av, det virker som det har hjulpet. alle skreik "åhneeei, da har du også fått influensaen!!" men det virker altså ikke slik *banker infernalsk i bordet* bare litt små-forkjølelse kanskje, med litt slapp og sliten og vondter. god bedring, slapp av og kos deg i helga ihvertfall, tillat deg å ta alt med sløvende ro.
linky Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2007 Tusen takk for svar til dere alle. skal slappe godt av i helgå
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 Jeg har samme problemet. Er helt kake i kroppen og stiv fra nakken og ned til rumpa. Har vært sånn siden i går. Har hørt det skal være sånne symptomer som har vært på influensaen som herjer, med unntatt av at man da har feber i over 40°C . Det har ikke jeg så da er det heldigvis ikke influensa. Er nok bare litt sliten så slapper av i dag.
linky Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2007 Jeg er heldigvis bra igjen i dag. takk og pris var sikkert bare litt utslitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå