Gjest mata Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Legene på sykehuset har sagt til hennes mor at det går mot slutten... de fant henne for sent (jeg vet ikke hvilke piller hun tok...det tar noen uker...før svar på sånt) Hun ligger i koma og alle viktige funksjoner i kroppen har streika... ingen hjerneaktivitet osv... Bare maskiner som holder hjertefunksjonen og sørger for surstoff... Kommer hun til å dø? Dumt spørsmål for hun virker jo død allerede, men fins det ikke noen som har motbevisst det???
Gjest niomi Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Skjønner at du er opprørt, men hvor mange tråder skal du egentlig legge inn om denne overdosen? Hadde det ikke holdt med en?
Gjest mata Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Jo, men jeg ble sjokkskadet. Det var det siste jeg regnet med nå.... Jeg vil ikke ha medlidenhet, jeg vil bare at... jeg er litt sjokkskada nå, det var ikke noen god tlf å få...
Lillie Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Huff da, klart du er i sjokk! Vil bare gi deg en
Gjest mata Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Koma kan man våkne fra og kroppen kan fungere igjen, hvis hun selv vil... og det ikke har gått for langt da... men... Jeg (beklager men...) klarer ikke tenke på det hele tida, ei venninne av meg skal komme innom med ei sovepille. Jeg klarer ikke helt dette, går ok men jeg kan ikke gjøre noe fra eller til. Nå fikk jeg tlf og vet hvilke stoff/medisiner hun har tatt overdose av, men jeg sier det ikke her. Det er ikke sikkert det stemmer engang, fordi det var hennes mor som ringte og mødre (noen) prøver å skjule hvis det f.eks. var stoff inne i bildet. Jeg tror ikke hun gikk på stoff, men jeg har ikke møtt henne på to år og mye kan ha skjedd... men skal ikke spekulere mer nå... Jeg er urolig, men kan ikke gjøre noe nå... Jeg prøver bare tenke på andre ting.
Sukkersøta Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Skjønner at du er opprørt, men hvor mange tråder skal du egentlig legge inn om denne overdosen? Hadde det ikke holdt med en? ← For en teit ting å si. Kanskje Mata la inn et innlegg på Kropp & Helse for evt. å få noen svar i forhold til det medisinske. Har jo hørt om folk som har voknet opp igjen av koma, men kan egentlig ikke noe om sånt. Kanskje noen andre vet. Hvor gammel er hun? Kom dette helt uventet?
Gjest niomi Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 Er det ingen hjerneaktivitet, så er hun hjernedød, og da er det ikke håp.
Gjest mata Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 Jeg vet ikke, men vet hvilke medisiner hun skal ha tatt for mye av (men det er ikke sikkert det er sant, for det var hennes mor som fortalte dette...og mødre vil jo tro det beste...) Jeg vil ikke prate mer om dette nå, fordi jeg har pratet med familie, venninner og jeg ... kan bare håpe det går bra. Hun har hjertestans. (hadde) Jeg vil helst glemme dette nå, men ok om noen kommer med medisinske forklaringer... (Jeg vil ikke lese mer her, for jeg klarer ikke takle å huske på dette hele tiden...jeg er, jeg venta ikke en slik melding via tlf i dag... Det er ikke synd i meg, men jeg kan ikke gjøre annet enn å vente og håpe på det beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå