Gjest Fjellsippa Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Jeg må kjøpe ny shampo og har lyst til å prøve en av disse. Bumble and Bumble eller Tigi Jeg har ganske tynt hår så jeg tenkte det var lurt med en shampo som får det til å virke tykkere. Er det noen av dere som har prøvd noen av disse, og som kan si om de er bra eller ikke? Eller er det andre shampoer dere vil anbefale til tynt hår. Jeg vil gjerne kjøpe en serie hvor jeg også kan kjøpe balsam. Den må også være bra og ikke gjøre håret tungt og flatt.
Drua Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 (endret) Jeg bruker Tigi Catwalk shampoen og balsamen på andre uken nå. Shampoen i seg selv gjør ikke så mye for håret mitt annet enn at det selvfølgelig blir rent og egentlig litt stritt, men når den kombineres med balsamen får jeg virkelig fint og glansfullt hår. Volum får jeg også, jeg må forte meg å gre skillen når jeg kommer ut av dusjen så ikke håret tørker i en rar sveis, for ellers blir det umulig å få det på rett spor igjen Endret 24. februar 2007 av Drua
Gjest Fjellsippa Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Takk for svar Drua Blir det veldig brusete da? Det vil jeg ikke ha.
venus* Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Har ikke prøvd noen av dem, men har også et spørsmål til Drua. Lukter de Tigi-produktene mye? Jeg holdt på å gå i bakken pga lukten av Smalltalk fra Tigi
Drua Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Håret mitt blir brusete (var det jeg mente med stritt egentlig) hvis jeg kun bruker shampoen. (Jeg har skulderlangt normalt tykt hår med bittelitt fall som er oppklippet)
Drua Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Har ikke prøvd noen av dem, men har også et spørsmål til Drua. Lukter de Tigi-produktene mye? Jeg holdt på å gå i bakken pga lukten av Smalltalk fra Tigi ← Min nese synes de lukter veldig likt Herbal Essences, men ikke like sterkt som HE.
venus* Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 Min nese synes de lukter veldig likt Herbal Essences, men ikke like sterkt som HE. ← Okey, takk for svar Får lukte på dem før jeg eventuelt kjøper
Gjest Fjellsippa Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 Håret mitt blir brusete (var det jeg mente med stritt egentlig) hvis jeg kun bruker shampoen. (Jeg har skulderlangt normalt tykt hår med bittelitt fall som er oppklippet) ← Da blir jeg litt i tvil om dette er shampoen for meg. Jeg har kort hår, og vil ikke ha brusehår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå