chanell Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Jeg leter å leter, men jeg har ikke enda funnet en vannfast mascara som gir meg lange å fyldige vipper. Jeg har nå chanel sin, synes den klumper å får vippene til å klistre seg sammen. Jeg er heller ikke fornøyd med Lancome sine vannfaste, har prøvet et par fra Lancome så gidder ikke å kjøpe flere (hypnose og flex wp). Nå lurer jeg på om jeg skal prøve YSL sin vannfaste, er det noen som har erfaring med denne? Eller andre gode tips?
Gjest Deception Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 YSL sin vannfaste er en vits. Jeg har aldri før opplevd å ha grå skygger under øynene etter en normal arbeidsdag. Selv liker jeg Lancome sine vannfaste, men egentlig har jeg sluttet å bruke ordinære vannfaste mascaraer, fordi fjerningen (uansett fjerner) sliter på huden og vippene. I stedet bruker jeg Kanebo 38*, som holder uansett, og som fjernes med varmt vann og tålmodighet.
Catzy Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Jeg er også glad i Kanebos 38C maskara. Hvis du vil ha mer fyldige vipper, sjekk Kanebos 38C Silk Performance (separating and lengthening). Den er hakket mindre holdbar enn den originale, men gir finere vipper og er litt lettere å få av.
chanell Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2007 Jeg bruker ikke vannfast mascara til hverdager, men til fest, når jeg skal i svømebasseng, og til en ordentlig regnværsdag. Siden det er til fest bruk så vil jeg gjerne ha en som gir lange å fyldige vipper...
Gjest *Tara* Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Jeg bruker Lancome L`Extreme ... den er vannavstøtende og alldeles nydelig. Den holder fint for meg selvom jeg sykler til og fra jobb hver dag - uansett vær og vind ...
Pimbila Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 (endret) YSL sin søkks. Edit: Slettet anbefaling av Lancome siden du ikke likte de. Endret 24. februar 2007 av Pimbila
Coronas Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 Jeg bruker Dior sin: Diorshow waterproof. Mine vipper er blitt lengre hvertfall
Gjest Deception Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 Jeg bruker Dior sin: Diorshow waterproof. Mine vipper er blitt lengre hvertfall ← Den er det mest ikke-vannfaste som noen gang har kalt seg vannfast. Men ellers synes jeg den er milevis bedre enn den vanlige Diorshow, som jeg ikke liker i det hele tatt.
chanell Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. februar 2007 Er det noen som vet om ModelCo har vannfast mascara?
Gjest Deception Skrevet 24. februar 2007 #10 Skrevet 24. februar 2007 Ifølge Esthetique er modelcos LashXtend vannfast, men ifølge modelcos hjemmeside, er den "water resistant", som ikke er det samme. Dårlige oversettere. Men holdbarheten er ekstremt god allikevel, selv om den teknisk sett ikke er vannfast.
Catzy Skrevet 24. februar 2007 #11 Skrevet 24. februar 2007 De har visst en som er vannfast og en som er vannavvisende: http://www.modelco.com.au/products_eyes.asp?p=2
chanell Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 24. februar 2007 Jeg så ingen "BUSTER" på den vannfaste mascaraen...... kansje jeg er litt blind eller? Selges den på parfymeier i norge? Noen som har erfaring med denne?
Gjest Deception Skrevet 24. februar 2007 #13 Skrevet 24. februar 2007 Lashscara er en børsteløs mascara, med bare en pinne. Skremmer meg, i hvertfall, men hvis du er modig og flink til å øve, kan du sikkert få et fint resultat.
Catzy Skrevet 24. februar 2007 #14 Skrevet 24. februar 2007 Ser ut til at Esthetique har den fra ModelCo. Her i nettbutikken. De har en stor avdeling på Steen og Strøm i Oslo, men kanskje også i andre Estetique-parfymerier andre steder. http://nettbutikk.esthetique.no/index.php?...ory=4&x=23&y=10 Jeg er ikke så stor fan av ModelCo sine produkter, så jeg vet ikke hvordan denne faktisk er.
chanell Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 24. februar 2007 Huff a meg denne tror jeg ikke at jeg skal prøve. Men det kommer vel endel nyheter ut i parfymeriene nå som våren nermer seg, skal følge med å se om det kommer noen nye vannfaste mascara.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå