Gjest mata Skrevet 24. februar 2007 #1 Del Skrevet 24. februar 2007 Hvorfor kjære deg ligger du i koma på sykehus äkkurat nå og legene har sagt til din mor at de ikke kan gjøre mer og at din kropp har streiket... Du er i koma. Jeg vil ikke at du skal dø, men legene ha sagt at du er død, kan legene ha rett? Jeg vet ikke hvilke piller du tok, men kjemp Jeg er så glad i deg, vi har delt barndom Kom tilbake. Ikke dø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkersøta Skrevet 24. februar 2007 #2 Del Skrevet 24. februar 2007 Kjære deg. Krysser fingrene for at alt går bra..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mata Skrevet 24. februar 2007 #3 Del Skrevet 24. februar 2007 Takk... men det er hennes mor som må avgjøre når eller hvis de skal dra ut "stikk-kontakten"... jenta ligger i koma... Uansett, så var hun en dame som alltid gledet andre og som ikke vil at jeg skal deppe ...for mye... Likevel, så kan legene ta feil. Jeg eier ikke ord, men hun valgte det selv. Om jeg er kynisk, så er det like forbanna møkka dritt uansett når en pen, snill dame tar overdose... Koma betyr ikke død? Noen har våknet av koma? Kroppen kan begynne å funke igjen. Hun kan overleve... Jævla leger som sier at det ikke er stort håp, fordi funksjonene i kroppen har sluttet å fungere--- DEt må jo finnes et håp, men jeg ønsker henne alt godt, men hvis legen har rett.¨ Legene har ikke rett, det fins håp, det håper jeg i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystiq Skrevet 24. februar 2007 #4 Del Skrevet 24. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 24. februar 2007 #5 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg forstår at du ikke har det godt nå, mata. Det er vanskelig når noen man er glad i bestemmer seg for å ikke leve lenger. Håper det går bra med deg - sender deg en varm tanke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 3. mars 2007 #6 Del Skrevet 3. mars 2007 Sender også varme tanker til deg, og en . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå