Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg talte opp i går og fikk litt sjokk :overrasket: . Trodde antallet var mye mindre.

38 vesker

23 par sko

Hadde vært artig å sammenligne å høre hvor mye dere har i skapet :-D

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoghurt
Skrevet

Åtte par sko, da teller jeg med et sko par jeg ikke heeelt vet hvor er, bunadssko og joggesko.

Tre vesker, kun to av de som jeg bruker.

Skrevet

Det aner jeg ikke :sjenert: Er sikkert oppe i lignende tall som trådstarter når det gjelder sko iallefall. Spørs jo litt hva slags sko vi snakker om, det blir jo endel om man skal legge sammen alt man har, pensko, støvletter, tursko, joggesko osv..

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Mellom 15 og 20 par sko

Ca. 10 vesker

Men får allikevel aldri nok.. :sjenert:

Skrevet
Det aner jeg ikke  :sjenert:  Er sikkert oppe i lignende tall som trådstarter når det gjelder sko iallefall. Spørs jo litt hva slags sko vi snakker om, det blir jo endel om man skal legge sammen alt man har, pensko, støvletter, tursko, joggesko osv..

hehe, i denne tråden tar vi med alle, inkludert tøfler ;) . Og vesker inkluderer også bag'er , messengere osv.

Skrevet (endret)

22 par sko og 5 vesker.

Endret av CocoPuff
Skrevet

Hm, ikke enkelt dette. Er ikke sikkert på at jeg husker rett,men med de jeg kommer på så har jeg 22 par sko og 11 vesker. Oisann, det ble en del dette.. :sjenert:

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Nå har jeg ikke helt oversikt, men jeg er ikke lang unna 50 par sko inkludert støvler, aerobicsko osv.

Har heller ikke tallet på vesker, men tror ikke jeg er langt unna 30 eller kanskje 40. Jeg har ikke kastet noen på mange år, så en del kunne sikkert med fordel vært kastet. Jeg kommer nok aldri til å bruke mange av dem.

Skrevet (endret)

50-60 par sko... og 30-40 vesker :sjenert:

Tror liksom ikke jeg har så mye, men sist gang jeg skulle telle topper kom jeg til 80 topper med kort arm.... Er ikke handlegal :sjarmor::ler::sjarmor:

Endret av Armonia
Skrevet

Ca 30 par sko, og ca 15 vesker.

Skrevet

Ca 100 par sko (jobber i skobutikk...)

Ca.50 vesker (jobber i skobutikk som også selger vesker ;)

Skrevet

8 par sko, hvorav både tøfler, joggesko, støvlettene er regnet med, og 6 vesker. Jeg fatter ikke at det er mulig å ha rundt 100 par med sko? Hvordan oppevarer man 100 par sko?? *amazed!*

Gjest Frysepulver
Skrevet

I overkant av 70 vesker, og tre søppelsekker med sko...

Holder på å flytte nå og er dypt bekymret for hvor alt skal plasseres... Har i tilleg nok klær til å fylle tre doble garderobeskap...

Skrevet

Ca. 6-7 vesker, og ved siste telling 53 par sko.

Skrevet

4 par sko (samtlige med hull i) og 1 veske.. Sånn er det å være fattig student!

Skrevet

tipper rundt 20-25 par sko

kun 6-7 vesker (er veldig kresen på dette, og finner nesten aldri noen jeg liker)

Skrevet

Orker ikke telle, men tipper rundt 30 par med sko og enda flere vesker. Men nå begynner det å bli en stund siden jeg ryddet i skapene sist! Bruker bare 5-6 av skoparene relativt jevnlig og kanskje 10 av veskene.

Det jeg er verst på, er jakker og topper. De tyter ut av skapet med prislappene på. Må få ut et par søppelsekker til Fretex snart tror jeg.

Skrevet

Jeg har ingen anelse om hvor mange par sko jeg har tilsammen, men jeg har vel mellom fem og ti par som faktisk er i bruk. Selv om jeg jevnlig har opprydning så samler det seg alltid et lite fjell av ubrukte sko i garderoben...

Jeg har to vesker jeg bruker masse, et par til som luftes innimellom, og mange på loftet som jeg burde ha gitt bort eller kastet for lenge siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...