Gå til innhold

Høst bryllup?

toflus

Anbefalte innlegg

Hei dere! :)

Jeg skal gifte meg 25. oktober i Trondheim, gleder meg veldig! Har nå så vidt begynt å planlegge.... har kirke og selskapslokale klart! :D

Men er dere flere som skal gifte dere i høst?

Er det en spesiell stil som passer til høsten, og hva passer ikke? Vi har valgt "Løvblad" som går igjen på invitasjoner, meny og bordkort- det passer jo til høst... Andre ting? Farger, blomster osv?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Løvnlad hørtes kjempeflott ut! Det er jo nydelig, friskt og veldig 'høstlig'...!

En venninne av meg giftet seg i oktober i fjor. De brukte en del eføy til pynt (det skal vi også gjøre... eføyen er nok en helårs-greie...!). I buketten hadde hun kremfargede roser omkranset av eføy.

En annen venninne som giftet seg om høsten for et par år siden, hadde mye gult og oransje i bukett/pynt, og det var veldig stilig syns jeg! Men det kommer jo an på om du kler/liker sånne farger, da...

Selv følger vi vel ikke årstiden så veldig, egentlig, siden røde roser og eføy blir gjennomgående - det er vel ikke mer typsik for juni enn noe annet... :D

Finn noe dere liker, iallefall!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg giftet meg i oktober. Vi hadde eføy og røde gerbera som pynt og dekorasjoner. Høsten er flott og vi fikk nydelige utebilder med høstfarger.

Buketten min var naturlig med blad, , gerbera, rognebær etc. og med bla. blåbærlyng i hårpynten

Også er det ikke akkurat høysesong, så man har stort sett enkel tilgang på fotografer og andre ting man trenger til en sånn dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...