Gjest Qa Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Har møtt en fyr en del ganger nå. Vet ikke hvor dette bærer henn men liker å omgåes med han. Men han sier ting som jeg ikke trudde manfolk "tenkte" på. Han gjennomskuer meg på ett vis føler jeg. Jeg visste han holdt på med et prosjekt på skolen og jeg skreiv en sms for å høre hvordan det gikk (ja,jeg sendte vel den meldinga mest for å ha en unnskyldning for å sende en sms) og da svarte han at jeg måtte være mer enn litt intr i oppgaven hans for å gidde høre om det men at jeg allikevel fikk poeng..da følte jeg jo meg gjennomskua og driter i å skrive slike svada-meldinger (var jo litt humor i det også forsåvidt) Jeg ba han med ut på cafe for noen dager siden og da fortalte han at han skjønte han kom til å høre fra meg igjen. Han sier han gjør seg kostbar med vilje. Nå har jo jeg mista totalt lysten på å kontakte han i det hele tatt..Hva er det dette mennesket holder på med? Trudde ikke fyrer var så ærlige eller hva jeg skal kalle det.. Han høres sikkert litt drittsekk ut nå men han er ikke det heller..
Gjest mela Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Usj, sånne mennesker er grusomt irriterende. Alle bruker jo sånne unnskyldninger for å kontakte noen man liker innimellom og da er det kjedelig når de hveer gang skal være "morsomme" og vise at de gjennomskuer deg.
Mystiq Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Ignorer ham totalt...snu spillet og spill på dine premisser....
Lilith Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 (endret) *ombestemte meg* Endret 24. februar 2007 av Lilith
Lilith Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 Nå har jo jeg mista totalt lysten på å kontakte han i det hele tatt.. ← Fortell ham dette?
Gjest Qa Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 Fortell ham dette? ← Tror ikke jeg forteller han det..Han kommer til å le og si "jaha,vi får nå se.." Ikke sikkert han svarer noe slikt men..Jeg tar bare ikke kontakt med han. Bare skjønner ikke hva han driver med.Om han forstår seg så voldsomt på oss kvinnfolka så burde han skjønne at dette virker frastøtende. (iallefall for min del) Men kan det også være en del av "plana" hans? Han gidder å møte meg bare for å la meg skjønne at jeg egentlig ikke har lyst til å møte han...??? Og de sier at vi damer er vanskelige!!! Pøh..
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2007 #10 Skrevet 25. februar 2007 Enten så er han helt blåst i huet eller så prøver han å frastøte deg...med vilje!
Glitnir Skrevet 26. februar 2007 #11 Skrevet 26. februar 2007 Enten så er han selv redd for å bli såret og derfor spiller tøff og får det til å virke som det er du som er mest interessert i møtene deres, eller så forstår han seg bare ikke helt på mellommenneskelig samspill. Eventuelt er han egentlig ikke interessert og bare leker med deg...
Gjest Miss Guided Skrevet 26. februar 2007 #12 Skrevet 26. februar 2007 Folk som skal gjøre seg for kostbare er turnoff..........
loffen Skrevet 26. februar 2007 #13 Skrevet 26. februar 2007 Jeg hadde blitt irritert og ikke tatt kontekt med ham igjen.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2007 #14 Skrevet 26. februar 2007 Kunsten i å forstå seg på kvinner er å late som man ikke gjør det. Da får man større spillerom og man blir tilgitt for mye mer... Det gjelder bare å bruke kunnskapen når det trengs og ikke hele tiden. Det er mitt syn på det så jeg sitter ikke inne med noe inntrykk av at han gjennomskuer kvinner. Han gjør det jeg ikke ser på som fordelaktig eller lurt og som du selv sier så har du jo mista interessen for han nå. Mulig han gir faen og da hehe.
Gjest Gjest_vilma_* Skrevet 26. februar 2007 #15 Skrevet 26. februar 2007 For en raring! Han synes sikkert han er smart. Lurer på om du har tenkt over om det er slik du vil ha det! Det blir vanskelig å forholde seg til dette i lengden vil jeg tro! Tenk over det før du blir for invovert i denne fyren!
Gjest Qa Skrevet 26. februar 2007 #16 Skrevet 26. februar 2007 Takk for svar! Jeg kommer nok ikke til å ta kontakt med han flere ganger. Som jeg nevnte ovenfor her så mista jeg liksom litt lysten til det siden han skal være så enormt forstå-seg-påer. Litt kjipt også siden jeg kunne ha tenkt meg å bli bedre kjent med han og han hadde mye av de samme interessene som meg.Men det er flere fisk i havet.Forhåpentligvis. Uansett,jeg skjønner ikke hvorfor han gidder å leke på denne måten om han ikke er intr. Man gir jo noe av seg selv uansett i en slik situasjon,hvordan orker man å møte nye folk for så å leke? Skjønner ikke. Mulig jeg er naiv men han virka litt intr også. Han sa at om han ikke ville ha møtt meg så hadde han kommet til å takket nei til invitasjonene og ikke ville han ha hintet frem om å få møte meg. Derfor skjønner jeg ikke denne leken hans. Men man skal vel ikke skjønne alt heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå