Prinsessepaien Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Jeg har bursdag i dag og samboern min gidder ikke stå opp en gang!! Han var ute med noen kompiser i går og da ba jeg om at han skulle komme hjem til klokken 12 sånn at han klarte og stå opp i dag, men nei da... Han kom ikke hjem før halv to og sa heller ikke i fra at han kom mye senere.... Da jeg dro på jobb i dag klokken 12 lå han fortsatt og sov, og da jeg kom hjem tre timer senere lå han fortsatt og sov.... Han har ikke sagt gratulerer med dagen en gang!!! Jeg blir så sint! Jeg har en dag i året og han gidder ikke stå opp den dagen en gang!!!!!! Sånn ca dritsint nå, men det går vel sikkert over så ikke bruk dette innlegget mot meg ved en senere anledning når vi har blitt venner igjen
Gjest Ulva35 Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Jeg hadde også blitt sint og såret. Hvem hadde ikke det. Gjør det samme mot han ved en senere andledning. Fordi han fortjener det Og fra meg
Prinsessepaien Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2007 Buksevann var en uforskammet god ide!!! Er det rart at folk blir voldelige?? Og tusen takk for gratulasjonene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå