Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2002 #1 Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg kommer ikke inn på hotmailen min, den gotar passord og slik, men finner likosm ikke innboksen. Alle andre kommer inn på mailen. Jeg har prøvd nå i ca 2 uker og kommer ikke inn. kommer inn på andre maskiner fks hos venner.Noen som vet hva som er galt? Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2002 #2 Del Skrevet 30. mars 2002 slå av maskina, og prøv på nytt ! Skal gå så bra atte..... RA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. april 2002 #3 Del Skrevet 4. april 2002 Er d lenge siden du sist var inne på mailkontoen din?Hotmail holder de bare åpne 1 mnd etter siste gang man brukte den! Takke meg til YAHOO der den kan den stå ubrukt i årevis uten at de stenger kontoen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 4. april 2002 #4 Del Skrevet 4. april 2002 Det kjem kanskje an på kva nettlesar du brukar òg. Prøver eg med Opera 5.x så går det ikkje, utan at eg ser nokon grunn til det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå