Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en del år siden var vi tre venninner som spleiset på Drømmekort. Av utseende lignet de litt på tarot-kort, og det fulgte ei bok med også.

Vi møttes en gang i uka og analyserte drømmene våre. det var faktisk ganske så interessant og morsomt. Selv hadde jeg nettopp avslutta et forhold og strevde en del med det på natta, viste det seg...

Vi avslutta "prosjektet" da en av mine venninner ikke ville fortsette lengre fordi det ble for personlig :-? .

Vi to andre hadde jo sett på mye av dette som tilfeldigheter og kun for moro, men det ble faktisk slik at hun som ikke ville fortsette rett og slett ble blottstilt og fikk avslørt ganske mye personlig og intimt.

Har noen av dere prøvd Drømmekort, og hva synes dere om det??

Synes det var spennende og tenker mye på drømmene mine, for jeg er ganske "aktiv" om natta :kgsmil:

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Har ikke prøvd drømmekort, men synes det høres spennende ut !

Er også opptatt av drømmene mine og pleier å skjekke hva de betyr inne på drømmetydningssider.

Skrevet

Disse drømmekortene har jeg vært på leting etter i snart et år. For ikke så lenge siden fikk jeg vite at de ble ikke solgt lengre. Altså de produseres ikke mer! Synes det er synd, for de var tydeligvis populære!! :o

• 6 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet
<span style='color:blue'>Disse drømmekortene har jeg vært på leting etter i snart et år. For ikke så lenge siden fikk jeg vite at de ble ikke solgt lengre. Altså de produseres ikke mer! Synes det er synd, for de var tydeligvis populære!!</span> :o

Du får tak i drømmekort på lille arkan i oslo.. ligger på youngstorget...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...