Gjest Blodbruden Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Hei! Ser du på Discovery Channel? Det er en reklame der. Den er i svart hvitt, og viser et brudepar. Det er en reklame for et av disse mordgåte-programmene. I bakgrunnen spilles en sang jeg vet jeg har hørt før. Den er ikke egenkomponert for denne reklamen. Jeg husker lite av teksten, men tror den inneholdt "this is life" Jeg ber dere om hjelp. Sangen er lettere å få tak i om jeg vet hva den heter og hvem som synger.
Gjest Blodbruden Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Her er en link til et lydklipp, tatt med mikrofon mens reklamen gikk. LINK
Gjest Advena Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Jeg prøvde å finne tittelen, men fant ingenting. Det er ikke en sang som er spesiellaget for denne reklamen da?
Catzy Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Send en e-post til Discovery Channel og spør.
Gjest Blodbruden Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Discovery sin FAQ sier at de ALDRI svarer på slikt. Egenkomponerte melodier får du aldri tak i heller. men det er noe kjent ved den, så jeg tror ikke den er egenkomponert.
Lionda Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Jeg drar opp igjen denne, jeg Har du funnet det ut? Eller er det noen andre som vet?
LillePastill Skrevet 10. mars 2007 #8 Skrevet 10. mars 2007 Kanskje du skal prøve på Vgdebatt? Der er det ganske mange musikk-kjennere, kanskje de kan hjelpe deg? Syns den høres kjent ut jeg også nemlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå