Gjest Ulva35 Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 Jeg har lyst på en ny og kanskje litt spesiell avatar. Har rotet litt rundt på nettet, uten å finne noe jeg liker Noen som vet om en side med godt utvalg av avatarer, og eventuelt har en link til den siden? Ville blitt kjempeglad
Gjest Fjellsippa Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Nå vet ikke jeg hvor du har vært, og hva du vil ha, men jeg synes at det er mange fine her.
Gjest Ulva35 Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Takk skal du ha Du har rett, det var mye bra der. Lastet ned noen, og prøver meg på denne her, så får vi se om den blir stående eller om jeg velger en annen. Vaklet veldig mellom 2 av de. Ettersom mitt nick skriver seg fra en kvinne i en bok som heter Ulva, ville jeg prøve å finne en avatar av en kvinne som ser litt dyrisk ut, men samtidig kvinne. Ikke helt lett dette, men nå har jeg iallefall litt å velge mellom
Gjest Fjellsippa Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Ja, den passet faktisk til nicket ditt
Gjest Ulva35 Skrevet 24. februar 2007 #5 Skrevet 24. februar 2007 Tusen takk, og det synes jeg faktisk din gjør også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå